לתפארת הגליל העליון

ויקי תפארת מרגישה בעלת זכות גדולה להתנדב באיחוד הצלה. מצאנו לנכון לשתף פוסט שפרסמה.

ויקי תפארת מכפר יובל, נשואה ואם לארבעה במשרה מלאה, שעובדת למחייתה בתחום הרפואה המשלימה, משמשת בהתנדבות מלאה כראש סניף איחוד הצלה בסניף עמק החולה. לפני שבועיים השתתפה תפארת בדיון בועדת הבריאות של הכנסת ושיתפה בקשיים ובאתגרים להצלת חיים בפריפריה. ויקי תפארת מאוד מסורה לתפקידה. השבוע פרסמה פוסט מרגש בנוגע לזכות הגדולה שהיא חשה מהשתייכותה לארגון ההצלה הכל כך חשוב. מצאנו לנכון לשתף את הדברים בכתבה זו.

כאן למען בריאות ורפואת תושבי הגליל העליון. ויקי תפארת



נעים מאוד, תפארת ויקטוריה .אישה נורמטיבית בת 40 נשואה ואמא ל 4 ילדים. יש לי חיים נורמטיביים כמו לרובנו וזה אומר עבודה, בישולים, לגדל ילדים ועוד ועוד ועוד המון. אבל בנוסף לכל מה שהזכרתי לעיל אני גם חובשת מתנדבת באיחוד הצלה. ארגון של מצילי חיים בהתנדבות (חובשים, פראמדיקים ורופאים).

מכירים אותם? האנשים שצצים לכם משום מקום עם הוסט הכתום בכל פעם שאתם צריכים טיפול רפואי?

האנשים הנורמטיביים שמנהלים חיים נורמטיביים שפשוט עוזבים את אותם הדברים שהם עושים בכל שעה ובכל מקום כי מישהו זקוק לעזרה.

אז אני רוצה לשתף אתכם שאני רוצה להציל חיים, אני רוצה להגיש לכם עזרה כשאתם זקוקים לה ולהיות היד המלטפת והתומכת באותו רגע כשאתם מרגישים לא טוב, להיות זאת שתלחש לכם באוזן שיהיה בסדר ושאתם לא לבד.

אני כמו כל שאר חבריי עשיתי קורס חובשים ומאז אני ממשיכה ולומדת ומשתלמת מידי חודש כדי להיות הכי מקצועית בטיפול שאתם תזדקקו לו. אני רוצה להגיע לכתובת שבה נמצא האדם שזקוק לסיוע רפואי הכי מהר שאפשר כי ברגע האמת הזמן הוא קריטי.

למה אני מספרת לכם את זה? פשוט רציתי שנכיר ושתדעו שאני ועוד 6000 כמוני בכל מקום בארץ רוצים להציל חיים. תודה ל איחוד הצלה , על הזכות שניתנה לי להיות לצד אדם שזקוק לעזרה.

תודה לכם על מסירותכם. קליפ הצדעה למתנדבי איחוד הצלה