חצור מטפחת את השכונות הוותיקות

לצד פרויקטים חדשים, ניתן דגש גם על רענון חזות השכונות הוותיקות.

במועצה המקומית חצור הגלילית ממשיכים להשקיע משאבים כבירים ולחולל מהפך אמיתי ומעמיק בשכונות הוותיקות ביישוב, באמצעות עבודות של טיפוח, חידוש, ניקיון ופיתוח השכונות הוותיקות וזאת לאחר שראש המועצה שמעון סויסה הקצה לכך לפני מספר חודשים תקציב מיוחד.

האזורים בהם כבר בוצעה מהפכת ההתחדשות: שלמה בין יוסף, מנחם בגין, הלבנה, הדולב וכו’. כעת לאחר השלמת רחובות אלו צוות חזות העיר בהובלתו של טל אסור ממשיכים לעבר ארבעת הרחובות הבאים:  הערבה , ההדס , האשל  והיקינטון כאשר עם השלמתם הפרויקט המיוחד יימשך לרחובות נוספים.

עבודות אלו הינם לצד הפרויקטים הרבים שמתבצעים בכל רחבי חצור הגלילית, במחלקת חזות העיר פועלים על פי תוכנית עבודה סדורה ועוברים שכונה אחר שכונה, מטפחים, מחדשים, מנקים ומשדרגים  את איכות החיים בחצור הגלילית.  בין היתר מדובר בעבודות להחלפת מערכות מים, חידוש מתחמים בדשא סינטטי, שתילת עצים ופרחים רב עונתיים, טיפוח באמצעות אלמנטים של טוף, עבודות צביעה, חידוש ספסלים, טיפול בתאורה, חידוש מתקני מחזור וכו’.

ראש המועצה שמעון סויסה ציין: “לצד שורה ארוכה של פרויקטים משני מציאות אנו שמים דגש על הטיפול בשכונות ובייחוד בשכונות הוותיקות. צוות חזות העיר עובר שכונה שכונה, רחוב רחוב, מחדשים, מטפחים ומשדרגים ומשנים את פניה של חצור הגלילית. אני רוצה להודות לצוות חזות העיר על הפעילות הענפה ולכם התושבים על שיתוף הפעולה”.