כדורסל גברים: השרון עושה לה טוב

מ.ס “דניאל” צפת חוזרת מכפר יונה עם ניצחון 65:83, שלושה ימים לאחר הניצחון הגדול בכוכב יאיר.

מ.ס דניאל צפת חוזרת לקצב גבוה. אחרי תקופה ארוכה ללא משחקי ליגה, קיימה הערב הקבוצה הצפתית משחק ליגה שני בתוך שלושה ימים באזור השרון. לאחר שניצחה ביום ראשון 63:96 את משחק החוץ מול קבוצת התחתית של הפועל כוכב יאיר, התארחה הערב הקבוצה הצפתית למשחק השלמה אצל קבוצת מרכז הטבלה של בית”ר כפר יונה, שלאורך השנים היוותה יריבה עיקשת לצפת. כמה עיקשת? בארבע העונות הקודמות צפת לא הצליחה לנצח בכפר יונה.

הרבע הראשון של המשחק התאפיין בהססנות משני הצדדים והוא הסתיים ביתרון 15:18 לזכות הקבוצה המארחת. הרבע השני היה צמוד ברובו, כפר יונה הייתה יותר דומיננטית – אבל מנגד צפת לא אפשרה לה לפתח את משחקה. ניהול מצויין של איתי גבע לצד רועי נברו,שקד ירושלמי,אליאב אוחנון,ודביר אוחנה צפת הביאה לשוויון 37:37.

ברבע השלישי משחק ההגנה של צפת השתפר משמעותית, משחק ההתקפה זרם טוב יותר ובסיום הרבע יתרון 55:64 לזכות כפר יונה.

ברבע הרביעי צפת כבר שלטה בכל חלק במגרש, הגדילה את יתרונה ככל שחלפו הדקות – בעוד שכפר יונה ניסתה לנגוס ביתרונה, אך צפת שמרה מרחק שנע סביב 10 נקודות יתרון.  עד סיום המשחק גדל היתרון הצפתי בזכות יכולת מצוינת של רועי נברו, אליאב אוחנון, רון סבג, שקד ירושלמי ודביר אוחנה. בסיום צפת הביסה את כפר יונה 65:83, שמגיע יומיים אחרי ניצחון גדול של קבוצת הנוער של צפת על הפועל טמרה.

קלעו לצפת: רועי נברו ואליאב אוחנון – 16 כ”א, רון סבג – 14, שקד ירושלמי – 13, רם זקס – 12, דביר אוחנה – 8, איתי גבע – 6, אנדרי קוליש – 4, עומרי שיסאי – 2.

ביום שלישי הקרוב, בשעה 20:00, תארח צפת למשחק צמרת מרתק את הפועל מגידו – שכבר ניצחה אותה במשחקי הליגה והגביע. בשל חוסר האחידות בכמות המשחקים, הטבלה לעת עתה מבולגנת וקשה להצביע על מיקומים מדויקים של הקבוצות. נציין, שלצפת מאזן של 3-10 ולמגידו מאזן של 5-8.

חוזרים מהשרון עם ניצחון. שחקני מ.ס “דניאל” צפת, הצוות המקצועי והניהולי