כדורסל גברים: זרח לה הכוכב השרון

מ.ס “דניאל” צפת חזרה לליגה עם ניצחון 63:93 במשחק החוץ מול כוכב יאיר.


28 ימים חלפו מאז משחק הליגה הראשון והיחיד עד לערב זה של מ.ס דניאל צפת בשנת 2022. “פגרת קורונה” מאולצת בקרב תחלואה רחבה בקבוצות הליגה גרמה לפעילות מוגבלת מאוד, שהותירה את צפת מחוץ למעגל המשחקים, למעט משחק הגביע שבו הפסידה 82:65 במגידו.

שבוע לאחר שהייתה אמורה לחזור למעגל משחקי הליגה, אך תחלואת קורונה במכבי קרית מוצקין מנעה זאת,  התארחה מ.ס “דניאל” צפת בכוכב יאיר למשחק שלמעשה פתח עבורה את הסיבוב השני, בטרם הושלם הסיבוב הראשון. צפת התייצבה למשחק ללא רם זקס ושלו הר אבן, אך למרות זאת לא התקשתה במשחק מול קבוצת הבת של הפועל כפר סבא, שמדורגת שני מקומות מעל המקום האחרון.

המארחים פתחו טוב את המשחק, אבל בצפת לא נבהלה והחל מהדקה השלישית של המשחק צפת הייתה בכל מקום במגרש. כבר בסיום הרבע הראשון, שהסתיים ביתרון צפתי 19:29, ניתן הפרומו לבאות. ברבע השני צפת המשיכה בשלה ובסיומו צעדה ביתרון 33:49.

ברבע השלישי צפת המשיכה בהרמוניה ואפילו חצתה את רף 20 נקודות היתרון. בסיומו של הרבע יתרונה עמד על 47:68. ברבע האחרון צפת המשיכה בקצב גבוה, ניצלה איבודי כדור מרובים של הקבוצה המארחת וחצתה את רף 30 נקודות היתרון. בסיום, ניצחון 63:96 לזכותה של צפת, שמרוחקת כעת שתי נקודות ומשחק חסר מפסגת הטבלה.

קלעו לזכות צפת: שקד ירושלמי – 25, רועי נבארו – 23, דביר אוחנה – 11, אנדרי קוליש – 10, אליאב אוחנון – 8, איתי גבע – 7, רון סבג ומתן וילהלם – 5 כ”א, עומר שיסאי – 2.

חזרו לליגה – חזרו לנצח. שחקני מ.ס “דניאל” צפת, לצד הצוות המקצועי והניהולי