דן אלתרמן זכה במקום הראשון בתחרות ה”ישראמן”

הטריאתלט מקיבוץ יפתח זכה בתחרות שנערכה באילת, בעיצומה של תקופה מאתגרת בחייו האישיים.

בדיוק לפני חודשיים אירחנו בפינת “ספורטאי החודש” את דן אלתרמן, מבכירי הטריאתלטים בישראל, שבגיל 41 הצליח לזכות בתחרות ה”איירונמן” הישראלית, שנערכה בטבריה. הזכייה בתחרות ההיא הגיעה אחרי שנה מאוד מורכבת שעברה עליו בחיים האישיים. באותו ראיון סימן אלתרמן זכייה בתחרות ה”ישראמן” באילת כיעד. ביום שישי האחרון עמד אלתרמן ביעד, כשזכה במקום הראשון במסלול המלא של התחרות, שכולל 180 ק”מ רכיבת אופניים, 3.8 ק”מ שחייה ו-42.2 ק”מ שחייה. את המסלול השלים דן אלתרמן בתוצאה מדהימה – 9 שעות, 52 דקות ו-28 שניות.

דן אלתרמן שיתף בחשבון הפייסבוק שלו בתחושתיו, נוכח הזכייה שמגיעה בתקופה מורכבת בחייו: “שנתיים ארוכות חיכיתי לרגע הזה, לעמוד על קו הזינוק של אחת מתחרויות איש הברזל הקשות בעולם, פה אצלנו בארץ – תחרות ה”ישראמן” – ולנצח ! אחרי הניצחון ב”איירונמן” טבריה, מיקדתי את האימונים בהכנה לישראמן, ובצעתי, תחת ניהולו של אילן אולמן, את כל ההתאמות הדרושות למסלול הארוך. אבל איך אומרים, תוכנית לחוד ומציאות לחוד. לפני כחודשיים, לביא – האריה שלנו, עבר הליך רפואי מורכב של ניתוח מוח ותקופת שיקום ארוכה. כמו בכל דבר מיום היוולדו, גם הפעם הוא לימד אותנו איך מגייסים כוחות להתמודד מול הכל. ימים ולילות ארוכים, יהל ואני ליד המיטה שלו בבית חולים, הובילו לחישוב מסלול מחדש. ביצעתי התאמות לתוכנית וניסיתי לתמרן בין כל משימות חיינו. הפציעות כמובן לא איחרו להגיע ונאלצנו להתמודד גם איתן. לאורך התקופה הכלכך מאתגרת הזו, זכינו כמשפחה להבין מה הם הדברים החשובים באמת בחיים. מלוכדים וחדורי אמונה הבנו שאין אתגר שלא נוכל לו. אז אמרתי נחישות? אתמול הוכתרתי לאלוף ישראל בפעם השלישית באיש הברזל. המטרה הושגה”.

*. צילום: באדיבות ארן הרשלג – אתר “שוונג”



דן אלתרמן לא שוכח לחלק קרדיטים לשותפים להישג: “כמובן שלהצלחה הזו יש שותפים שמלווים אותי ותומכים בי: חברת רוזן ומינץ, חברת הוקה, חברת רונלייט יבואנית גרמין, חברת ספא יבואנית אורקה, תמיר כפיר המקצוען ואייל שטרן יבואן ספונסר. תודה לצוות הרפואי שמלווה אותי: יגאל לב – מקצוען על, דוקטור נועם רשף, תם ברק ספורטתרפיה , דגן מנדלסון. בהזדמנות הזו אומר תודה שוב לחברת שוונג על קיום המותג הזה שנקרא “ישראמן”. תודה לכל ההפקה המדהימה, בניהולו של אור בנימיני וכל העוסקים במלאכה, נותני החסויות והמתנדבים, שנותנים את הדרייב לכל כך הרבה אנשים, לאורך שנה שלמה. תודה למשפחה שלי – אבי מיכאל ואחי התאום רן המדהימים, שמלווים אותי כל החיים ברגעים הטובים יותר וגם הפחות. אמאל’ה, אני בטוח שאת למעלה מנצחת על כולנו ודואגת שכל מה שצריך לקרות יקרה. היום אני מקדיש את הניצחון הזה בראש ובראשונה ללביא אלחנן – הלוחם שלנו, שלא מפסיק ללמד אותי מהי נחישות. לילדיי, ליבי, אורי ובארי שהם הכח וההשראה שלי, וכמובן ליהל המלכה האהובה שלי, שכל זה קורה רק בזכותה. ישראמן 2022 הושלם – קדימה ליעד הבא”.

האוהדים המושבעים שלו. דן אלתרמן והמשפחה בסיום התחרות (צילום: ירון בירן)