כדורגל: אלון בוזורגי חוזר ללבוש ירוק

החלוץ חתם על חוזה עד לסיום העונה בהפועל כפר סבא, השואפת להעפיל לליגת העל.

זה היה באוויר בימים האחרונים – ועכשיו זה רשמי: החלוץ אלון בוזורגי (קרית שמונה), בן ה-31.5, חתם על חוזה עד לסיום העונה בהפועל כפר סבא – שמרוחקת שתי נקודות בלבד מהמקום המוביל להעפלה לליגת העל. אלון בוזורגי התחיל את העונה האחרונה בהפועל עפולה, אליה הגיע באמצע העונה שעברה ממכבי אחי נצרת והשתלב בהצלחה מהרגע הראשון. העונה הזו עפולה הפכה למעין קבוצת בת של מכבי חיפה, הרבה בעיות מקצועיות וניהוליות השליכו על הקבוצה, שמצאה את עצמה כבר משלב מוקדם מתחת לקו האדום.

בתקופה האחרונה אלון בוזורגי מצא את עצמו מחוץ לסגל והבין שבעפולה עושים זאת, כדי לגרום לו לעזוב. היום הפועל כפר סבא והפועל עפולה הגיעו להסכמות בנוגע למעברו של בוזורגי לקבוצה מהשרון – מספר ימים לאחר שאחיו הצעיר של אלון בוזורגי, ישי, שוחרר מעפולה ועבר להפועל מגדל העמק מליגה א’.

אלון בוזורגי מצטרף לקבוצה עם קהל אוהדים גדול ועם מסורת נכבדת בכדורגל הישראלי. את הקבוצה מובילים שני אנשי מקצוע, שהובילו בעונה שעברה את הפועל נוף הגליל להעפלה לליגת העל – המאמן ירון הוכנבוים והמנהל המקצועי רועי כהן, שבעונה שעברה כבר סגרו עם בוזורגי על הצטרפותו לחיק קבוצתם, אך מכבש לחצים שהפעילה מכבי אחי נצרת טרפד את המעבר.

לאלון בוזורגי תהיה זו התחנה ה-13 בקריירת המשחק בליגות הבוגרים השונות, זאת לאחר שלבש את מדיהן של עירוני קרית שמונה – קבוצת האם שלו, הפועל חיפה, בית”ר ת”א/רמלה, הפועל ירושלים, הפועל אסי גלבוע, עירוני טבריה, הפועל הרצליה, מ.ס כרמיאל, מכבי צור שלום, הפועל רובי שפירא חיפה, מכבי אחי נצרת והפועל עפולה.

הירוק החדש שלו. אלון בוזורגי לצד סוכניו, אריאל בוזורגי (מימין) וגיא שטרנברג