מנהיגים גם בבריאות

חניכי המכינה הקדם צבאית ג”ע נרתמו למלאכת דגימת בדיקות קורונה המהירות.

המדרשה למנהיגות במכינה הקדם צבאית גליל עליון מעודדת אקטיביזם חברתי. כחלק מהתוכנית החינוכית, חניכי המכינה מתנדבים בקהילה ומסייעים בין היתר במערך הבדיקות הלאומי. וכך, 220 חניכות וחניכי המכינה מתנדבים פעמיים בשבוע במסגרות המעורבות הקהילתית. כעת, בשל צורך השעה, החניכים מאיישים גם את תחנות הדיגום של מד”א. בחודש האחרון הגיעו החניכים לכ-500 שעות התנדבות במד״א במוקדים בצפון, בגליל העליון ובמרחב עפולה.



תומר דנגוט, מכינה קד”צ גליל עליון, שלוחת כפר הנשיא, מחזור י״ג: “כחניכי מכינת גליל עליון נשלחנו אל מתחם הבדיקות המהירות בכפר-בלום להתנדב במד״א כדי לעזור לצוותים בשטח בדגימות המהירות. אני רואה את זה כעזרה למאמץ הלאומי המחייב בשטח נגד נגיף הקורונה ועזרה לצוותים העמוסים בעבודה ונהנה מאוד לעזור. אגיע כל עוד יצטרכו אותי.”

סתיו זלצמן, מכינה קד”צ גליל עליון, שלוחת כפר הנשיא, מחזור י״ג: “במכינה שלנו אנו ממשתתפים הרבה בלהשפיע בחברה הישראלית וזה בדיוק מה שנשלחנו לעשות. במהלך כמה שבועות חניכים במכינה ‏מתנדבים בכל מיני אזורים בצפון הארץ בתחנות בדיקות קורנה. ההתנדבות הזאת מאוד חשובה לי, בגלל שזה נותן לי את האפשרות לתת יד לעובדי מד״א שנמצאים במצב מאוד לא קל, לעזור לחברה הישראלית, ולהילחם נגד הנגיף הזה שכבר כולם מקווים שיגיע לסוף שלו. אני מאוד שמח שיש לי את האפשרות להתנדב איפה שצריכים אותי בזמנים האלה”.