כדורגל: הליגות הצעירות חוזרות לפעילות

הליגות הצעירות חוזרות לפעילות אחרי מחזור גביע. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, בכתבה זו.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן לעשות סדר בעניינים. אז אחרי שבשבוע האחרון עמדו משחקי גביע המדינה במרכז העניינים – כשבסיומם חגגו העפלה לשלב הבא קבוצת הנוער של בני ממב”ע וקבוצות ילדים ב’ וקבוצות הנערים של עירוני קרית שמונה, חוזרים בסופ”ש הזה למעגל משחקי הליגות עם הרבה משחקים במגרשי האזור. הכניסה לצופים אסורה, אבל כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת המשחקים, מופיע בכתבה זו.

משחקי יום שישי

הפועל עירוני צפת

10:45, האצטדיון בצפת: ההצגה המוקדמת למשחק הבוגרים מול בני כאבול תהיה משחקה של קבוצת ילדים א” מול מ.ס בית ג’אן – משחק שבו צפת תקווה לזכות בניצחון שלישי, שישמור על מאזן מושלם

11:30, דיר חנא: קבוצת נערים ב’ תקווה לנקודות ראשונות העונה, כשתתארח אצל הפועל עירוני עראבה.

בני ממב”ע

14:30, מגרש אתו”ס אבי רן – חיפה: קבוצת הנוער, שפתחה עונה עם תבוסה במשחק הליגה מול בית שאן וניצחה ביום שני את משחק הגביע מול הפועל מבשרת ציון/אבו גוש, תקווה לזכות בניצחון ליגה ראשון – שפתחה עונה עם ניצחון ליגה.


עירוני קרית שמונה


12:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים ב’ – שהחלה את העונה עם ניצחון במשחק ליגה מול הפועל עכו ועם ניצחונות במשחקי הגביע מול הפועל מרום הגליל והפועל מטה אשר, תקווה להמשיך במסלול הניצחונות גם במשחק ביתי מול קבוצת המשנה של הפועל חדרה.

14:30, צור שלום – קרית ביאליק: קבוצת טרום א’ – שבאמצע השבוע הודחה ממשחקי הגביע ע”י מכבי כפר סבא, תקווה לחזור מקרית ביאיליק עם ניצחון ליגה.

הצגה כפולה עם הבוגרים. קבוצת ילדים א’ של צפת



משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

הצגה כפולה במגרש הסינטטי: קבוצת ילדים א’ תארח בשעה 10:30 את מ.ס רובי שפירא חיפה, בשעה 13:30 קבוצת הנוער – שנצמדה בפסגה לאלופה, מכבי חיפה – שמקדימה אותה בשער אחד, תקווה להשתלט בלעדית על הפסגה. הקבוצה של אלון זיו תארח את הפועל חדרה – שאותה היא מקדימה בשש נקודות. חדרה פתחה את העונה בסערה עם 6 נקודות בשני המשחקים הראשונים – בהם קרית שמונה השיגה נקודה אחת בלבד. מאז התהפכה המגמה וקרית שמונה עלתה על המסלול הנכון מבחינתה והיא תקווה שכך יהיה גם בשבת הקרובה.

11:30, המגרש הסינטטי בנשר: קבוצת ילדים ג’ תתארח למשחק ליגה אצל עירוני נשר.

12:30, קרית שלום – ת”א: קבוצת נערים א’, שעומדת על מאזן של שני ניצחונות ביתיים ושני הפסדים גבוהים במשחקי החוץ, תקווה שבוע לאחר ההעפלה לשלב הבא של משחקי הגביע לחזור עם תוצאה לא מכאיבה ממשחק החוץ מול מכבי ת”א – שנהנית ממאזן מושלם ולדעת רבים היא הקבוצה האיכותית ביותר בליגה.

יוצאים למשחק החוץ הקשה ביותר. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדילאיטו ישראל)




משחקי השבת – מ.כ גליל-גולן

11:00, כפר בלום: קבוצת טרום א’, שהחלה את העונה עם ניצחון ליגה, תקווה לזכות בניצחון נוסף – הפעם במשחק ביתי מול אהלי טמרה.

משחקי יום ראשון – עירוני קרית שמונה

15:00, האצטדיון בנהריה: קבוצת ילדים ב’ תתארח למשחק ליגה אצל בית”ר נהריה.

18:00, המגרש הסינטטי: קבוצת נערים ג’, שהחלה את העונה עם הפסד 4:3 בסכנין, תקווה לניצחון ראשון במשחק הביתי מול הפועל איכסאל – שפתחה את העונה עם ניצחון.

הפועל עירוני צפת

14:15, שעב: קבוצת ילדים ב’ תתארח למשחק ליגה מול צעירי שעב.

רוצים שוב לזכות בניצחון. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל-גולן