מהיר ולא עצבני

תמר רסקי מראש פינה מצאה בסטודיו EMS PLUS את התנאים המושלמים מבחינתה להשיג מקסימום תוצאות במינימום זמן אימון. שמחים להעניק לה את תואר “ספורטאית השבוע”.

סטודיו EMS PLUS בראש פינה ובקרית שמונה הביא לגליל העליון בשנים האחרונות בשורה משמעותית בתחום אימוני הכושר – לאנשים שאינם שופעים בזמן ולכאלה שרוצים להשיג תוצאות מהירות בפרק זמן קצר. יחידת אימון שבועית בת 20 דקות שווה בערכה ובתוצאותיה למספר אימוני כושר ארוכים. דוגמא מצוינת עד כמה האימונים מסייעים לשמירה על אורח חיים בריא לאנשים עסוקים מציגה תמר רסקי, בת 48 מראש פינה, אם לילד, בעלת חברת ניקיון. מאז שנפתח הסטודיו בראש פינה לפני כארבע שנים תמר רסקי מתמידה באימונים ומשלבת גם אימוני אגרוף. עד כמה האימונים בסטודיו EMS PLUS עושים טוב לתמר רסקי? שלוש פעמים בשבוע היא מגיעה לאימונים, מתאמנת במרץ ובאנרגיה גבוהה. אנו שמחים להעניק לה תואר “ספורטאית השבוע”.

בשונה מהרבה אנשים שפונים בשלב מסוים לאימוני כושר למטרות של נראות וגזרה חטובה יותר, אצל תמר רסקי הטריגר הוא שונה: “לאורך חיי השתדלתי שכושר יהיה חלק מחיי. אף פעם זה לא היה בקטע של לרדת במשקל, תמיד ממקום של לשמור על אנרגיה ולהעלות את רמת הכושר. בגלל שאני כל כך עסוקה, כל אימון של  20 דקות הוא אפקטיבי בטירוף עבורי. האימונים מעולים, תורמים מבחינה אנרגיה, שמירת כושר, בניית כושר, חיטוב, שמירה על משקל. אני מאזנת את הקצב הגבוה באימון יוגה שבועי, שעושה לי טוב גם מבחינה גופנית וגם מבחינה רוחנית”.

החיוך אומר הכל. תמר רסקי (משמאל) לצידה של המאמנת טלי קוצ’ר – בעלת הסטודיו



תמר רסקי לא חוסכת בשבחים לצוות המאמנים סטודיו EMS PLUS: “מקצועניים, נחמדים, מתוקים, תמיד משרים אווירה טובה, יש עם מי לדבר אם צריך לשנות זמני אימונים, האווירה ביתית, המקום תמיד נקי ומזמין. אני מתאמנת עם מוטי כהן בקיקבוקסינג פעם-פעמיים בשבוע, משלימה עוד אימון עם  אחת מהמאמנות. האלמנט של האגרוף הופך את האימון למדליק. מצוין לשיפור מימונויות הגנה עצמית לנשים. בני, בן ה-14.5, מתאמן מגיל 5 במרכז לאומנויות לחימה אצל פול בנג’מין וגם הוא מחובר לתחום הזה”.

מסטודיו EMS PLUS מחזירים בשבחים: “תמר מתאמנת אצלנו קרוב ל-4 שנים. במהלך התקופה היא חיזקה את עצמה בצורה מרשימה, עושה אימונים ברמות הגבוהות ביותר ומגיעה לעוצמות יפות מאוד. היא משלבת אימוני כוח עם אימוני קיקבוקסינג אצלנו בסטודיו, בעקבות כך שיפרה את ביצועי הלחימה בזמן אימון EMS לרמת מקצועיות  מהטובות שהכרנו. אנחנו מאחלים לעצמנו עוד מתאמנים כמו תמר שלוקחת את האימונים ברצינות ולא מוכנה לפספס אימונים בשום מצב. ולה כמובן נאחל שתמשיך להתמיד וליהנות מהאימונים אצלנו. אוהבים ומעריכים מכל הלב”.

מתחילות שנה חדשה באנרגיה גבוהה. תמר רסקי וטלי קוצ’ר