כדורסל גברים: מאה סיבות לתסכול

מ.ס “דניאל” צפת נחלה הפסד 104:100 במשחק החוץ מול אליצור שומרון, שהוכרע בסיומה של הארכה.

ערב מתסכל מאוד למ.ס “דניאל” צפת. הקבוצה שמודרכת ע”י ליאור קרת ועוזרו טל כהן התארחה הערב בכפר תפוח שבשומרון למשחק במסגרת המחזור העשירי של הליגה הארצית, משחק מול אליצור שומרון, שיחד עמה ועם הפועל כפר סבא, חלקה את המקום הראשון בטבלה. היה זה משחק קצבי וצמוד, בלי הגנות קשוחות, עם אווירה מצוינת ביציעים מצד הקהל המקומי. משחק שהיה צמוד לאורך רוב הדקות והוכרע בסיומה של הארכה עם ניצחון של הקבוצה המארחת.

צפת פתחה את המשחק טוב יותר וצעדה ביתרון חד ספרתי משתנה, אך הקבוצה המארחת הצליחה לעצור את ההתלהבות הצפתית ובסיום הרבע הראשון היתרון הצפתי עמד על 22:23.

גם את הרבע השני צפת פתחה טוב יותר ואפילו עלתה ליתרון של 10 נקודות, אך כמו ברבע הראשון – גם הפעם הקבוצה המארחת הצליחה לבלום את הריצה הצפתית, מטווח שלשות כרסם ביתרון הצפתי, שעמד בסיום המחצית הראשונה על 49:53.

צמוד לאורך כל המשחק



ברבע השלישי של המשחק שומרון כבר נראתה טוב יותר והצליחה להשתלט על קצב המשחק. בסיומו של הרבע צפת ירדה ביתרון 69:75.

ברבע האחרון צפת הצליחה להיצמד מחדש. בדקה האחרונה הצליחה למחוק יתרון של שלוש נקודות, עם סל של רם זקס, שליקט כדור חוזר ועם נקודה אחת מקו העונשין של רועי נבארו. שומרון לא הצליחה לייצר סל בהתקפה האחרונה והמשחק הסתיים בתוצאת שוויון 91:91, ששלחה את המשחק להארכה. הארכה הייתה צמודה עד לשניות אחרונות המקומיים הוליכו לאורכה ביתרון חד ספרתי נמוך. כ-20 שניות לסיום, שומרון צעדה ביתרון 100:102. רון סבג כמעט חולל מהפך עם זריקת כדור מחוץ לקשת. הכדור קיפץ על החישוק, אך סירב להיכנס ויצא לחוץ. הקבוצה המארחת יצאה להתקפה, שבסיומה קלעה צמד קליעות עונשין, שהעניקו לה ניצחון 100:104, שמעלה אותה לפחות זמנית למקום הראשון בטבלה, זאת בעקבות הפסקת המשחק בין הפועל כפר סבא למכבי כרמיאל, בשל מי גשמים שחדרו למשטח האולם בכפר סבא.

קלעו לצפת : רועי נברו – 22, שקד ירושלמי – 18, רון סבג – 16, רם זקס – 14, אליאב אוחנון – 14, אנדרי קוליש – 7, איתי גבע – 4, עידו סגל – 4, דביר אוחנה – 1.

מוכרחים להרים את הראש ולהמשיך הלאה. שחקני צפת