פלאשים בגליל: זה היה ממש לא בסוף הקיץ

פינת “פלאשים בגליל” עם אייטמים מסוף חודש אוגוסט ותחילת ספטמבר כבר באוויר.

תמונת השבוע:
קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון פתחה באימונים לקראת העונה החדשה. המאמן ברק פלג, ששיחק בשתי קדנציות בקבוצה, פגש לראשונה את צוותו החדש ואת השחקנים. כדי להחזיר אותה לאווירה הגלילית כפי שצריך, אנו שמחים להעניק לו ארוחה מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם “גן הצפון”.



נשארים בכדורסל ומשלבים גם את עולם תוכניות הריאלטי. עידו קוז’יקרו – הכדורסלן הכי ארוך מתוצרת הגליל, הכוכב שלנו בתוכנית “הישרדות”, עשה שולם עם אחת מהיריבות הקשות שלו בתוכנית – ליטל סמדג’ה. יצאנו לחפש את המשיח…



יונתן ורטיקובסקי – שמונה לאחרונה למנהל ענפי השחייה והכדורמים בעמותת הספורט גליל עליון, התאהב לאחרונה בחופי הים של הגליל המערבי, הודות לאישה כנרת – שמוכיחה לו שיש עולם קסם גם מחוץ לבריכות השחייה.



הכדורגלן אסף פחימה נצפה בשבוע שעבר בזמן איכות עם ביתו הפעוטה, אמילי, שעושה קילומוטרז’ בקצב שלה…



קבוצת טריאתלון גליל עליון ערכה בשבת שעברה רכיבה מאתגרת במיוחד לעבר החרמון וכפרי הדרוזים בגולן, שם היא זכתה לאירוח של מלכים בביתה של חברת הקבוצה, רזאן זהוה, בכפר מג’דל שמס.



משחקי ליגת הקטרגל של “עיר ללא אלימות” הסתיימו, עם זכייתה של קבוצת כיתות ז’-ח’ של בית הספר “הרב תחומי”, בהדרכתו של יניב אוחנה – יו”ר הפועל עירוני צפת, המורכבת משחקנים המשחקים בקבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת ובהם: רום אוחנה, רועי שיש, יוסף חיים קריאף, יהונתן מלכה., אורי סבן, חושן אסייג, נועם יפרח, עילאי קלמנטובסקי, אריאל אבוטבול ונריה חדד. הקבוצה זכתה בגביע מראש העיר שוקי אוחנה ומחזיקת תיק הספורט – ויקי אלקבץ כהן ומג’קי מלול– מנהל הליגה ומאמן קבוצת נערים ב’.



הכדורגלן רותם חטואל מהפועל באר שבע, נציג חצור בליגת העל, תפס מוזה טובה ביום טיפולים קבוצתי במלון בת”א.



קרן חמו – האוהדת המושבעת ביותר של עירוני קרית שמונה, מנצלת את הימים האחרונים לפעילות הבריכה בעיר.



עוד משפחה נפלאה שבחרה לסיים את החופש הגדול בחוויה משפחתית באתגרי הירדן הסוער, עם המדריך הטוב ביותר בארץ גלעד לחיאני, הבעלים של חברת “מים לבנים”, העורך שייט אתגרי בסירות קייק מיוחדות לאזור הירדן ההררי, למשפחות וקבוצות קטנות. האתגרים הם עוד מכשול להתגברות על פחד. לחיאני לוחם קרבי ופצוע אנוש במלחמת לבנון השנייה, לאחר שהתעורר ברמב”ם, החליט להתגבר על מכשולי הרוח והגוף בעזרת הנהר. את שלמד הוא מעביר כיום לגדולים ובני נוער, במטרה להתגבר על כל מכשול של החיים. כבוד לגלעד.




אנשי הטלויזיה, מיכל ויואב צפיר, בחרו להצפין ולחגוג את יום הנישואין שלהם במלון הבוטיק החדש ‘אדמונד’ שחרט על דגלו את קונספט האירוח הזוגי (ללא ילדים מתחת גיל 14) הזדמנות נפלאה לפסק זמן ורוגע אמיתי. בני הזוג צפיר ביצעו הזמנה דרך בוקינג ללא שום הודעה מקדימה. עומר פורת מנכ”ל המלון שמח להיפגש איתם בשיא המקריות בחדר האוכל, זכה לתשבחות על אירוח מפנק ויחס אדיב מכל צוות המלון.