כדורגל: שלישי לוהט בליגה ב’

ממב”ע מארחת את צפת, טובא את כפר מנדא. זרקור למשחקים בכתבה הבאה.

*. כל התמונות צולמו בעמוד הפייסבוק של בני ממב”ע

מזג האוויר החורפי, ששרר בסופ”ש שקדם לסופ”ש האחרון ובשבוע שעבר, מנע את קיומם המלא של משחקי הקבוצות שאנו מסקרים מעל במה זו. המשחק שבו אירחה בני ממב”ע את הפועל עירוני צפת הופסק במהלך המחצית השניה, בשל ערפל כבד במגרש בכפר בוקעתא. המשחק שבו הייתה אמורה בני טובא א-זנגריה “לארח” בצפת את אחווה כפר מנדא, ביום שני שעבר, לא נערך בשל מזג האוויר הסוער. היום ייערכו משחקי ההשלמה ולהם נפנה זרקור בכתבה זו.

חוזרים לשחק בגולן. שחקני בני ממב”ע וצפת במשחק שהופסק


בשעה 14:00 בני ממב”ע תארח את הפועל עירוני צפת. שתי הקבוצות מרוחקת 3 נקודות ומשחק חסר מהמקום הראשון, אך מקדימה אותן בשתי נקודות אחווה כפר מנדא, ששיחקה מספר משחקים זהה לשלהן. ביום שישי האחרון כל אחת מהקבוצות חגגה ניצחון במשחק חוץ: צפת עבדה קשה כדי לנצח 1:2 את מג’דל כרום, בעוד שבני ממב”ע זכתה בניצחון 1:4 במשחק מול בני טובא א-זנגריה.

מדובר בשתי קבוצות עם התקפות עם כלים כבדים. ממב”ע כבשה עד כה 25 שערים – 7 יותר מצפת.  שני שליש מהשערים של ממב”ע הבקיעו נאג’י אבו ג’בל (9 שערים) ואסעד עמאשה (7 שערים). ממב”ע השיגה את רוב הנקודות שלה במשחקי הבית, בעוד שצפת מתקשה יותר במשחקי החוץ. השחקן החם של צפת בתקופה האחרונה הוא החלוץ הצעיר, שניר אברג’יל, שבזכות הכיבושים האחרונים טיפס לראשות טבלת מלך שערי הקבוצה עם חמישה כיבושים. בסיבוב הראשון צפת ניצחה 1:3. גם הפעם יש לנו סיבות רבות לצפות למשחק שיניב הרבה שערים.

יתמכו גם היום מהיציע? אוהדי ממב”ע במשחק מול טובא



בשעה 18:00 בני טובא א-זנגריה “תארח” באצטדיון בצפת את אחווה כפר מנדא, שמרוחקת נקודה אחת ומשחק חסר מהמקום הראשון. טובא אובדת עצות והרכש החדש שהגיע לשורותיה לא הביא את הבשורה במשחק מול בני ממב”ע. טובא עדיין מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה. רק משחק הגנה חזק עם אפס טעויות, יוכל להעניק לה סיכוי לצאת עם משהו מהמשחק היום. מלך שערי הליגה, מהראן לאלה בן ה-40, ששיחק בעבר בליגת העל במדי הפועל ת”א והפועל חיפה, משחק בכפר מנדא ולרשותו 12 שערים. למנדא עוד שורה של שחקנים בעלי יכולות כיבוש. המשחק תלוי בה הרבה יותר מאשר בטובא.

יקוו הפעם להיות יותר חזקים בהגנה. שחקני טובא (באדום) במשחק מול ממב”ע