מחלקת הכדורסל מציגה: כדור לכל ילד וילדה

זוהי השנה החמישית שפרויקט כדור לכל ילד וילדה מתקיים במחלקת הכדורסל בעמותת הספורט. לאחר שנה של הפסקה עקב מגבלות הקורונה הפרויקט הנהדר חוזר בכל הכח. המטרה: שלכל ילד וילדה יהיה כדור.

 לפני כחמש שנים רעיון אדיר של זיו ברתנא, מנהל המקצועי בשכבות הגיל הצעירות של מחלקת הכדורסל יושם. בכיתות ג’ בבתי הספר היסודיים במועצה האזורית הגליל העליון כל ילד וילדה מקבלים שיעור כדורסל, כדור וחוברת תרגילים.

כדור לכל ילד וילדה – פרויקט נהדר

“הייתי בסדנת מאמנים של פיב”א בליטא בשנת 2014. היו מי שטענו שכל ילד שנולד בליטא מקבל כדורסל.” מספר ברתנא.  “לא ביררתי אם זה אמיתי או המצאה, אבל החלטתי שזה משהו שנכון לשאוף אליו בחלקת האלוהים שלנו.

לאחר מספר שנים של חיפוש הפתרון, הצלחנו לגייס את שמיר אופטיקה ואת מחלקת הכדורסל של עמותת הספורט להשקיע במיזם הזה ומאז ועד היום אנחנו מגיעים ומייצרים חוויה מיוחדת לכל ילד/ה שלומדים בבתי הספר שלנו בגליל העליון.

העזרה של שמיר אופטיקה לאורך השנים וההתגייסות של הצוות בהובלת דגן אבישי ואורית גולדשטיין היא דבר מדהים לילדים, לספורט ולחינוך בגליל העליון.

גם התמיכה של מחלקת הכדורסל של עמותת הספורט בהובלת ליאור קרת ואחיקם שושן בפרויקט שנעשה יקר יותר ויותר בכל שנה, גם בגלל כמות הילדים הגדלה וגם בגלל עלות כל כדור שלא נעשית זולה יותר, אינה דבר מובן מאליו. המיזם הזה הוא רק חלק מהתמיכה ושיתוף הפעולה של מחלקת הכדורסל של עמותת הספורט בבתי הספר היסודיים בגליל. אנחנו מקיימים עוד שלל פעילויות וטורנירים במהלך השנה ומייצרים חוויות ספורטיביות חינוכיות וערכיות לטובת ילדי הגליל בשיתוף המנהלות והמורים לחנ”ג.”

במחלקת הכדורסל בעמותת הספורט מאמינים בפרויקט הנהדר הזה ומשקיעים בו המון, למען הילדים והילדות בבתי הספר.

זיו ברתנא – יישם רעיון מדהים