כדורסל נשים: צפו הערב בשידור המשחק מול בני יהודה


הפועל גליל עליון תתארח אצל בני יהודה. קישור לשידור ישיר ופרטים לקראת המשחק, בכתבה זו.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון תתייצב הערב למשחק הליגה העשירי שלה העונה, כשלזכותה מאזן העומד על 3-6. הקבוצה הגלילית תתארח הערב אצל בני יהודה ת”א (18:30, אולם בית דני – שכונת התקווה), שמקדימה אותה בנקודה אחת בטבלת הלאומית, בתום תשעה מחזורים. בעונה שעברה, עם סגלים שונים, נפגשו קבוצות הנשים של המועדונים בסדרת רבע גמר הפלייאוף. התל אביביות ניצחו בשני המשחקים הראשונים והעפילו לחצי הגמר. 

דרוכות לקראת האתגר. שחקניות הפועל גליל עליון (צילום: שילה צל ציון)


בשונה מהפועל גליל עליון, בני יהודה הובסה בשני המשחקים מול המוליכות מאזור השרון, מכבי רעננה והפועל כפר סבא שלהן מאזן מושלם – ואת שחקניות הגליל הצליחו לנצח בהפרש של 3 נקודות בלבד. ניצחון גלילי ישווה את מספר הנקודות בין הקבוצות, אך יעניק לשחקניות הגליל קדימות בטבלה. הצפי הוא למשחק צמוד. שחקניות הגליל, גם הערב ללא שני לוי המחלימה מפציעה, יקוו לניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות.

זיו ברתנא, מאמן הגליל, התייחס למשחק: משחק עונה בשבילנו, קרב ישיר על הפלייאוף נגד הקבוצה עם המאזן השלישי בטיבו בליגה. צפוי לנו משחק מול קבוצה חזקה,עם שחקניות גבוהות ואגרסיביות מאוד, יש להן יכולת לרוץ ויש להן גם שתי קלעיות מצויינות. גם הספסל שלהן עמוק יחסית לליגה, נצטרך לבצע התאמות ברמה מאוד גבוהה, כדי לנצח את המשחק הזה”.

המשחק יועבר בשידור ישיר חי ב
ערוץ היוטיוב של איגוד הכדורסל

מקוות לחייך גם בסיום המשחק. שחקניות הפועל גליל עליון (צילום: שילה צל ציון)