כדורגל: שישי בשני מוקדים בליגה ב’

ממב”ע מארחת את טובא, צפת יוצאת למג’דל כרום. זרקור לעבר המשחקים, בכתבה הבאה.

שישי של כדורגל בגזרת ליגה ב’ מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי להפנות זרקור לעבר המשחקים שצפויים. קודם לכן, נעדכן כי ביום שלישי הקרוב ייערכו משחקי ההשלמה שנדחו מאמצע השבוע האחרון בשל מזג האוויר, בני ממב”ע תארח את הפועל עירוני צפת ובני טובא א-זנגריה תארח את אחווה כפר מנדא.

מקווים לשוב לדשא ולנצח. שחקני ממב”ע (באדום) וצפת בשבוע שעבר (צילום: מדיה בני ממב”ע)



הפועל עירוני צפת, שמרוחקת 3 נקודות ומשחק חסר מפסגת הטבלה, תתארח בשעה 11:45 במגרש בכפר כאבול, אצל נועלת הטבלה, איחוד בני מג’דל כרום, שמאזנה עומד על 2 נקודות בלבד. צפת שואפת לסיים את שלב הבתים המוקדם בשלישייה הראשונה, כדי להשתלב במשחקי הפלייאוף העליון, מהסיבה הזו היא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות במשחק הזה.

בשעה 13:30 ייצא לדרך המשחק בצפת, בו בני ממב”ע, שמרוחקת 3 נקודות ומשחק חסר מפסגת הטבלה, תתארח אצל בני טובא א-זנגריה, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה. טובא תתייצב למשחק שבו יערוך הופעת בכורה מחודשת של המאמן פחרי עסקאלה, שהוביל אותה להעפלה לליגה ב’ ולהתבססות בה, צירפה השבוע ארבעה שחקנים חדשים לשורותיה בדגש על עמדות הגנתיות: כמיל איסמעיל, מלאז’ אגברייה, אדהם גדבאן וגיית עסקאלה. ממב”ע פייבוריטית ברורה לניצחון, אך לא כדאי לה להקל ראש ביריבתה. לטובא כל תוצאה מלבד הפסד תהיה תוצאה טובה, בעוד שלממב”ע כל תוצאה מלבד ניצחון תהיה רעה. ממב”ע זכתה ברוב הנקודות שלה במשחקי הבית וקשה לראות תסריט, שהיא תרד מנוצחת מכר הדשא. 

יצליחו להפתיע? שחקני טובא