כדורגל ותיקים: השלמות מהמחזור האחרון בליגת הותיקים

לפני חזרת ליגת הותיקים לפעילות, זמן לפרוע חוב קטן עם זרקור למשחקים שנערכו.

ליגת הותיקים של מרכז הפועל תחזור בשבוע הבא לפעילות מבצעית. רגע לפני שזה קורה, זמן להפנות זרקור לעבר משחקים שנערכו במחזור האחרון, שהיה חלקי בפעילות ובעקבות כך נפסק גם ניצחון טכני לותיקי ממב”ע על ותיקי חורפיש – שלא התייצבה ביום שישי שעבר למשחק.

משחק קצוות/דרבי אזורי הפגיש את המוליכה מחצור לאחרונה בטבלה הפועל צפת. במחצית הראשונה שחקני חצור עלו שאננים מאוד למשחק והמחצית התנהלה בעיקר בהנעת כדור, לאחר כ-20 דק כדור רוחב של חנן מוצא את דוד ששון על קו השער וזה העלה את חצור ליתרון 0:1.במחצית השניה צפת הצליחה לפתוח עם שער שוויון מהיר, שהחזיק מעמד מספר דקות עד שהרמה מדויקת של חנן אלמקייס מצאה את ראשו של יותם בן שטרית, שניתר מעל הבלם הצפתי ונגח ישר לפינה  וקבע 1:2 לזכות חצור. חלפו מספר דקות ושחק דהן, בן העיר צפת, כבש שער שהעניק לחצור יתרון 1:3. קצב ההבקעות הגבוה המשיך, עם שער מצמק של צפת אך שערים שכבשו שחק דהן ושרון העניקו לחצור ניצחון 2:5.

הפועל פקיעין טיפסה למקום השני בטבלה, לאחר שבשבוע שעבר ניצחה 0:3 את מכבי יוסף בית ג’אן. הבקיעו לזכותה: אמג’ד ח’יר, מדהר דיאב, עלאא ח’יר. השבוע זכתה הקבוצה בניצחון טכני על בית”ר צפת, שלא התייצבה למשחק בין הקבוצות.

שומרים על מקומם בפסגה. שחקני חצור