רוגבי: ניצחון ביתי לשחקני הגליל על אשקלון/ירושלים

ניצחון ביתי משכנע על קבוצה שהגיעה מרחוק, שילוב מרשים של צעירים. על אלה ועוד, בכתבה זו.

ביום שישי האחרון היה שמח במגרש הכדורגל בקיבוץ עמיר, כשקבוצת הרוגבי של עמותת הספורט מארחת שחקני אשקלון/ירושלים -קבוצה המשולבת בין שני המועדונים. בסיומו של מותחן שחקני הגליל רושמים ניצחון ענק, 69-21.

מתחילת המשחק, השליטה הייתה של שחקני הגליל עם כמה ירידות מתח לסירוגין. שחקני הקו פרצו את הגנת האורחים פעם אחר פעם וסיימה עם 11 נקודות טריי.

יאיר בראל משדה נחמיה כיכב עם שש נקודות טריי, אמיתי נייזנה הוסיף שתיים משלו. גבריאל סלמה עם נקודת טריי ראשונה בקריירה. טל אילן עם אחת. יניב גרטי הגדול מכולם עם נקודת טריי ובעיטת המרה מושלמת. ושגיא טבצ’ניק – הוסיף שש נקודו טריי מדהימות.

בסיום, שחקני הגליל חוזרים לשמור על הבית עם ניצחון גדול 69-21 על שחקני אשקלון/ירושלים. יאיר בראל היה פנטסטי עם שש נקודות טריי. יניב גרטי האגדי הראה לכולם איך בועטים בעיטת המרה מושלמת. ומי הכוכב האמיתי? הקהל המדהים שדוחף בכל משחק.

“היה תענוג לראות את השחקנים שעלו מהנוער מככבים בקבוצת הבוגרים” סיכם יניב גרטי, מנהל מחלקת הרוגבי בעמותת הספורט. “זה היה משחק מצוין שפתח נהדר את השבת. כיף לראות את כמות האוהדים שמגיעים לראות אותנו ולדחוף אותנו בכל משחק בית. בנוסף אליהם יש את קבוצת הנשים, משפחות, חברים וכולם באים רק כדי להנות ממשחק רוגבי איכותי ומשובח”.

שחקני הגליל – שומרים על הבית