כדורגל: לקוות לנס מול המוליכה

עירוני קרית שמונה תארח היום בצוהריים את הפועל באר שבע. כל תוצאה מלבד הפסד תהיה טובה עבור קרית שמונה.

עירוני קרית שמונה חוזרת אחרי פגרת הנבחרות למעגל משחקי ליגת העל. היום, בשעה 15:00, תארח נועלת הטבלה למפגש קצוות טבלאי וגם גאורגפי את מוליכת הטבלה, הפועל באר שבע. החל מהשעה 13:00 ייערך ברחבת האצטדיון  “פאן זון” חינמי, שיכלול עמדת בדיקות אנטיגן לילדים עד גיל 12, דוכנים שיחלקו חינם ברד, סוכר חם על מקל (שערות סבתא) ופופקורן – וכן דוכני איפור ודוכני צילום מגנטיים. ארגון אוהדי הקבוצה ה-Blue ilons  ימכרו צעיפים – ההכנסות ינותבו לטובת רכישת אביזרי עידוד וסבסוד הסעות לאוהדים למשחקי החוץ. הפעילות תיערך ביוזמה משותפת של הנהלת הקבוצה, רשת המתנ”סים וארגון האוהדים ה-Blue ilons. הפעילות תהיה תוך ציון יום המאבק לאלימות כנגד נשים. מחיר כרטיס למשחק – 50 ש”ח אחיד. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 54 (ספורט 4).

תבואו מוקדם, יהיה כיף. ה”פאן זון” לפני המשחק מול מכבי ת”א (צילום: מדיה עירוני קרית שמונה)



בעירוני קרית שמונה יערוך היום סלובדאן דראפיץ הופעת בכורה כמאמן הקבוצה במקומו של עמיר נוסבאום, שפוטר מתפקידו. עירוני קרית שמונה עלולה להתייצב למשחק בסגל חסר. הבלם עאיד חבשי ייעדר בוודאות, מאחר ואובחן כחיובי לנגיף הקורונה. מלבדו ייעדר שחקן הכנף מורגן פרייר, הסובל משפעת. ספק גדול אם המגן/בלם זיו מורגן – שאמור היה לשחק כבלם לצידו של סטפן אקה, והמגן גיא מזרחי – שאמור היה במקרה כזה לפתוח כמגן שמאלי, יעמדו לרשות המאמן – דבר שמציב את הבלם איתי בן שבת והמגן ניר דרורי בעמדת היכון לפתיחה בהרכב. מי שעשוים לפתוח ב-11 לאחר תקופה ארוכה הם הקשר אובידיו ביק והחלוץ סטפן מילוסוביץ’. ידין לוגסי או נדב נידם יפתחו בקישור לצידם של ביק ורועי קהת. גם שחקן ההתקפה איתמר שבירו בתמונת ההרכב במשחק מול קבוצת האם שלו.

משחק ראשון מול המוליכה ומול מאמן שעבד לצידו שנים רבות. סלובדאן דראפיץ – מאמן קרית שמונה



למרות ההתקפה הלא מאיימת של קרית שמונה עד כה, הפועל באר שבע עשויה לעלות במערך עם שלושה בלמים, על מנת לאפשר למגינים אור דדיה והלדר לופז יותר חופש בחלק ההתקפי. מלבד הבלם חאתם עבדל חמיד לרשותו של מאמן באר שבע, רוני לוי. את מקומו של השחקן החסר קרוב לוודאי שימלא איתן טיבי, אחד מארבעת “האקסים” של קרית שמונה. השניים הנוספים, שחקני הכנף שגיב יחזקאל ורותם חטואל והחלוץ שעשוים לפתוח על הספסל, והחלוץ יוג’ין האנסה שצפוי לעלות בהתקפה לצידו של דנילו אספרייה. שחקן התקפי נוסף שעשוי לעלות בהרכב וכדאי לקרית שמונה לתת לו תשומת לב מוגברת הוא הקשר רמזי ספורי, שניחן בבעיטות עוצמתיות ממרחק. כלים התקפיים נוספים שבאר שבע תוכל להשתמש בהם הם הקשר דור מיכה והחלוץ איתי שכטר.

להפועל באר שבע יתרון בכל פרמטר על קרית שמונה, שמצידה תצטרך להגיע למאה אחוז יכולת, כדי שיהיו לה סיכויים לצאת מהמשחק הזה עם יותר מהפסד מכובד. באר שבע טרם הפסידה העונה וקשה לראות את זה קורה דווקא היום, אך סיימה בארבעה מתשעת משחקי הליגה שקיימה בתוצאת תיקו, כך שלא מדובר בקרב אבוד מראש. קרית שמונה תהיה מוכרחה להיות מתואמת בהגנה, אגרסיבית במרכז המגרש ותכליתית בחלק הקדמי, כדי שתוכל לצאת עם משהו מהמשחק.

בספק למשחק היום. גיא מזרחי במאבק מול שחקן הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)