כדורגל ותיקים: חצור, בניטה וממב”ע בצד המנצח

המחזור הרביעי בליגת הותיקים נערך השבוע. זרקור לשלושה משחקים, בכתבה הבאה.

ליגת מחוז גליל קיימה השבוע את המחזור הרביעי. חמישה משחקים נערכו בימים שונים. ביום שלישי ותיקי פקיעין ניצחו 1:3 את מרום הגליל, אתמול ותיקי חורפיש ניצחו 0:1 את ותיקי פ.צ בית ג’אן. על שלושת המשחקים הנוספים אנו נותנים זרקור בכתבה זו.

ביום שני “בניטה” קרית שמונה אירחה את מכבי בית ג’אן. הקבוצה האורחת פתחה את המשחק בסערה והוליכה 0:2, שערים שכבשו אליעזר פרץ ואביחי בן שטרית קבעו שוויון 2:2. במחצית השניה הלחץ הכבד שהניבה קרית שמונה נשא פרי בדקות האחרונות. שתי דקות לסיום שער של אביחי בן שטרית חולל מהפך, בתוך תוספת הזמן אביחי בן שטרית השלים שלושער וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 2:4 לזכות בניטה קרית שמונה, שנהנית מבינגו גדול עם צמד המצטרפים משלומי, השוער שגיא ועקנין והחלוץ אביחי בן שטרית. בניטה עומדת על מאזן של 2 ניצחונות ו-2 הפסדים.

מהפך מרשים בדרך לניצחון ביתי. שחקני בניטה קרית שמונה



ביום שלישי ותיקי חצור שמרו על מקומם בפסגת הטבלה ועל מאזן מושלם, בזכות ניצחון 1:3 במשחק החוץ מול מעלות, שלושה שבועות לאחר שחצור ניצחה את מעלות במשחק חוץ במסגרת גביע המדינה. מעלות פתחה חזק מאוד והייתה נחושה להחזיר את כבודה מההפסד במשחק הגביע. ב-15 הדקות הראשונות שחקניה פגשו את הקורה והמשקוף. שחקני חצור לא נבהלו והחלו בהנעת כדור מצד לצד, עד  שכדור רוחב של שחק דהן על קו ה-5 מצא את חנן אלמקייס, שעם העקב העלה את חצור ליתרון 0:1. המחצית השניה נפתחת בסערה מצד מעלות. חמש דקות של משחק הספיקו לה לנצח חוסר ריכוז בהגנת חצור, כדי לכבוש שער שוויון 1:1. שחקני חצור התאפסו והגיבו כעבור מספר דקות. שחק דהן פרץ באגף שמאל היתל במגן הארוח  ובעט מ-16 מטרים לרשתה של מעלות וקגע מהפך. 10 דקות לסיום חנן אלמקייס הוכשל ברחבה . את בעיטת הפנדל שמואל אביגדור ניגש לבעוט וכבש שער שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:3 לזכות חצור.

צהובים ונהנים. שחקני חצור (בצהוב) שומרים על הפסגה



בני ממב”ע התארחה ביום רביעי אצל ותיקי משה חדיף צפת. לאחר שהוליכה 0:1 בתום המחצית הראשונה, במחצית השניה ממב”ע פתחה מבערים ושעטה לעבר ניצחון 0:6. את השערים לזכות ממב”ע כבשו: אמל אבו סאלח, ג’ואד זהוה, חוסאם גוטאני, אוסאמה אבו שאהין, תאיר אבו ג’אבל וד”ר זאהר בטחיש. ממב”ע עומדת על מאזן של 7 נקודות מארבעה משחקים, בעוד שצפת על מאזן העומד על הפסדים בלבד.

ניצחון ביתי גדול. שחקני בני ממב”ע