כדורסל גברים: שיגעון בדרייב אין

הפועל גליל עליון ניצחה 97:99 את הפועל ת”א במשחק עם התסריט הדרמטי ביותר, שניתן להעלות על הדעת.

הפועל גליל עליון הרגילה אותנו למותחנים בסדרת חצי גמר הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית, הערב חזרנו לימי המותחנים גם בליגת העל – ועוד איזה מותחן !!! הפועל גליל עליון התארחה אצל הפועל ת”א למשחק ליגה במסגרת המחזור החמישי, משחק שאליו התייצבה גליל אחרי 7 ניצחונות בכל המסגרות, מאזן 1-3 במשחק הליגה – מאזן הפוך מזה של הפועל ת”א. הפועל גליל עליון כבר הייתה בדרך הסלולה לניצחון וגם בדרך הסלולה להפסד, אך הסיום כל כך שמח וזה מה שחשוב.

הפועל גליל עליון, שמסגלה נעדרו גם הערב הפורוורדים הפצועים, אלון ספיר וקייל גיבסון, עלתה למשחק עם אייק איירבו, שאבון לואיס, אייזיאה אייזנדורף, נמרוד לוי וגבי צ’אצ’שוילי. שחקני הגליל פתחו את המשחק בריצת 4:12 – כשעל מחצית מהנקודות חתומות שלשות של לוי ואייזנדורף. שחקני הגליל הטיבו לשחק בצד ההתקפי וחצו עוד במהלך הרבע הראשון את רף היתרון הדו ספרתי ואלמלא שלשה של לוטן אמסלם בתום הרבע, שצימקה את היתרון הגלילי ל-22:30, יתרונה בתום הרבע היה דו ספרתי.

ברבע השני של המשחק גליל הגבירה קצב בצד ההתקפי והגדילה את יתרונה בהדרגה, באמצע הרבע היתרון כבר עמד על 27:45. התל אביבים הצליחו למנוע משחקני הגליל לחצות את רף 20 נקודות היתרון ובתום המחצית הראשונה היתרון הגלילי עמד על 38:53. נמרוד לוי, שהתארח אצלנו לראיון בפינת “ספורטאי השבוע”, סיים את המחצית הראשונה עם מאה אחוזי קליעה מכל הטווחים והוביל את רשימת הקלעים עם 12 נקודות. גליל עמדה על 6/13 מחוץ לקשת, עם 19/37 מהבקבוק ועם 9/12 מקו העונשין.

המשיך להצטיין. נמרוד לוי



ברבע השלישי נשמרה אותה מגמה בחלק הראשון, אך ככל שחלפו הדקות הפועל ת”א הצליחה לנגוס ביתרון הגלילי, שעמד בתום הרבע על 67:73. אותה מגמה המשיכה ברבע השלישי, ככל שחלפו הדקות הפועל ת”א נצמדה ואפילו הצליחה לעלות ליתרון. דקה ו-54 שניות לתום המשחק, צמד קליעות עונשין של ג’ייקובן בראון העניקו להפועל ת”א יתרון 83:90. דקה ו-11 שניות לסיום, שלשה של אייק איירבו פתחה את מופע השלשות הפרטי שלו וריצה מטורפת של גליל ל-16 נקודות קליעה עד לסיום המשחק. 17 שניות לסיום המשחק חטיפת כדור של הגליל, אחרי הוצאת כדור חוץ של הפועל ת”א, הסתיימה בשלשה של שאבון לואיס – שהעניקה לגליל יתרון 94:96. התגובה של הפועל ת”א הייתה מהירה, שלשה של בראון העניקה לה יתרון 96:97. התגובה הגלילית הייתה שלשה מדהימה עם הבאזר של אייק איירבו, שהעניקה לגליל ניצחון 97:99 מדהים ומטורף.

את רשימת הקלעים מובייל אייק איירבו עם 23 נקודות, אחריו ברשימה נמרוד לוי (9 ריבאונדים) ואייזיאה אייזנדורף עם 19 נקודות כ”א, גבי צ’אצ’שוילי עם שיא אישי של 17 נקודות, איתי מושקוביץ עם 9 נקודות ו-5 אסיסטים, אייזאה אייזנדורף עם 8 נקודות, ברייס וושינגטון עם 4 נקודות. שותפו: עומר טל ויובל לוין.

לסטטיסטיקה המלאה מהמשחק, הקליקו כאן

מכירת המנויים לעונה הקרובה נמשכת. הרכישה מתבצעת באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים “לאן”

תמונת ניצחון מהדרייב אין (צילום: גיל נוימן)