כדורגל ותיקים: חצור החלה את הליגה ברגל ימין

ניצחון 3:6 על בית ג’אן היה הסיפתח של שחקניו של אבירן שאשא.

ותיקי חצור החלה במוצאי השבת האחרונה עונה חדשה בליגת מחוז גליל של מרכז הפועל. הקבוצה שמודרכת ע”י אבירן שאשא הצליחה לנצח את משחק הגביע מול הקבוצה החזקה של ותיקי מעלות, בשבת האחרונה היא זכתה בניצחון 3:6 “ביתי” על ותיקי בית ג’אן, במשחק שנערך לאור זרקורים במגרש בצפת.

למרות חיסורים רבים בהגנה שחקני חצור עלו נחושים ורעבים לנצח. 5 דקות  מן הפתיחה דוד ששון קיבל מסירה מדויקת מאורי אילוז והקפיץ מעל השוער והעלה את  חצור ליתרון 0:1. שחקני בית ג’אן הפעילו לחץ כבד בצד המגרש של חצור והצליחו בשני שערים מהירים להפוך את התוצאה ל-1:2 לזכותם. אבירן שאשא ערך מספר חילופים וכעבור 5 דק התחילה החגיגה של חנן אלמקייס .הרמה של רותם אזולאי ישר לרגליו של אלמקייס הסתיימה בבעיטה לרשת, שקבעה שוויון 2:2. עוד שתי דקות חלפו, על סף השריקה להפסקה אורי אילוז כבש שער מתוך הרחבה והעניק לקבוצתו יתרון 2:3. עוד לפני הירידה להפסקת המחצית, חנן אלמקייס העלה את מאזנו לצמד, לאחר שסיים מבצע אישי בבעיטה שטוחה מ-16 מטרים והעלה את קבוצתו ליתרון 2:4.

במחצית השנייה  שוב חנן אלמקייס כבש, הפעם מסירה של דרור אמנו הסתימה בבעיטה מהרחבת לרשת של בית ג’אן והעלתה את קבוצתו ליתרון 2:5. חלפו להן מספר דקות, בעיטה חופשית של חנן אלמקייס הסתיימה בכיבוש שער רביעי במשחק, שהעלה את חצור ליתרון 2:6. בסמוך לסיום המשחק שער שכבשו האורחים קבע את תוצאת המשחק – ניצחון 3:6 לזכות חצור.

ביום רביעי האצטדיון בצפת יארח משחק דרבי אזורי בין חצור לבית”ר צפת – שניצחה 2:3 במחזור הראשון את ותיקי חורפיש.

הכבוד ההדדי מעל הכל. שחקני חצור (בלגן) ושחקני בית ג’אן במפגן ידידות