כדורסל גברים: להמשיך את התנופה בדרייב אין

הפועל גליל עליון תתארח הערב אצל הפועל ת”א, בתקווה לזכות בניצחון ליגה רביעי ברציפות.

*. צילום: גיל נוימן

קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון תפקוד הערב לראשונה בהיסטוריה שלה את האולם התל אביבי – “היכל קבוצת שלמה” המכונה אולם “הדרייב אין, כשתתארח אצל הפועל ת”א. גליל עליון מתייצבת למשחק עם מאזן של 1-3 בעוד שהפועל ת”א, נועלת הטבלה, מתייצבת למשחק עם מאזן הפוך. הפועל גליל עליון תחסר הערב את הפורוורד הפצוע, קייל גיבסון. המשחק ייצא לדרך בשעה 20:00. בשונה ממשחקים קודמים, הפועל גליל עליון מגיעה לאולם עם אקוסטיקה חזקה וקהל רועש, שלבטח ינסה להקשות על שחקני הגליל.

הפועל ת”א אמנם הפסידה בשלושה מארבעת משחקי הליגה שקיימה, אך מדובר בקבוצה עם סגל איכותי ועמוק ועם מאמן מנוסה בדמותו של דני פרנקו, שהספיק לאמן בגליל בשתי קדנציות בעשור הראשון של המילניום. הפועל ת”א קבוצת התקפה מצוינת, שקלעה עד כה בממוצע 83.3 נקודות למשחק, לעומת ממוצע של 77.5 נקודות שקלעו שחקני הגליל. עקב האכילס עד כה של הפועל ת”א הוא במשחק ההגנה, הקבוצה עומדת על ממוצע ספיגה של 85.25 נקודות, בעוד שגליל עומדת על ממוצע ספיגה נמוך של 73.75 נקודות למשחק.

דריכות מתבקשת. שחקני הפועל גליל עליון במשחק בשבוע שעבר



מאצ’ אפ מסקרן מאוד צפוי בין מובילי הכדור של הקבוצות, שהם גם מובילים את רשימת הקלעים של כל קבוצה: ג’ייקובן בראון התל אביבי, שזכור מימים גדולים בהפועל ירושלים – עומד על ממוצע של 13.8 נקודות, לעומת אייק איירבו – שעומד על ממוצע גבוה בשתי נקודות. מתחת לסלים צפויים מאבקים מאתגרים בין ג’י פיי טוקאטו, דוואן הרננדז ועידן זלמנסון התל אביביים לבין ברייס וושינגטון, גבי צ’צ’שוילי ונמרוד לוי הגליליים.

קצת פיקנטריה: כדאי לשים לב גם לפרוורוד הגלילי בעבר והתל אביבי בהווה, יונתן שולדבראנד, שאת דרכו בכדורסל החל בשלוחת סאסא של מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון, של הקיבוץ בו התגורר בעבר. בהמשך התגורר השחקן במושב אמירים. שולדבראנד שיחק עד כה בממוצע 12 דקות בכל משחק וסיפק 6.5 נקודות בממוצע.

בראיון שקיימנו בשבת האחרונה עם הפורוורד הגלילי, נמרוד לוי, בפינת “ספורטאי השבוע”, שם לוי את המפתח לניצחון על משחק ההגנה.

נעבור למנה העיקרית – אפשרויות הצפייה במשחק. כרטיסים למשחק ניתן לרכוש באתר של משרד הכרטיסים “לאן”.  המשחק יועבר בשידור ישיר בטלויזיה בערוץ 58. 

מכירת המנויים לעונה הקרובה נמשכת. הרכישה מתבצעת באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים “לאן”

צריכים את התמיכה שלכם. כדורסלני הפועל גליל עליון