כדורסל גברים: פותחים שבוע עם כדורסל בשני מוקדים

גליל עליון תארח הערב את נס ציונה, צפת תארח מחר את הפועל כפר סבא/כוכב יאיר.

שבוע גדוש בכדורסל גברים בליגות המקצועניות יוצא לדרך – כשבמוקד שלושה משחקים בגזרת הפועל גליל עליון, בשתי מסגרות, בתוך חמישה ימים.  בכתבה זו נתמקד במשחקים של שתי היממות הקרובות בגזרת קבוצות הגברים של הפועל גליל עליון מליגת העל ומ.ס “דניאל” צפת מהליגה הארצית. הכניסה לשני המשחקים היא רק לבעלי תו ירוק.

זמן למלא את היציעים ולעודד בלי הפסקה. אוהדי הפועל גליל עליון במפגן עוצמה (צילום: פושקו)



חמישה ימים לאחר שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה בליגת העל – 62:80 במשחק החוץ מול מכבי ראשון לציון, תארח הפועל גליל עליון את עירוני נס ציונה – שמאזנה עד כה נטול ניצחונות בשני מחזורים. המשחק ייצא לדרך בשעה 20:00, באולם “הפיס” בכפר בלום (שידור ישיר בערוץ 56). לפני שנגיע ל”מנה העיקרית”, קצת פיקנטריה. לנמרוד לוי, פורוורד הפועל גליל עליון, יהיה זה מפגש מול קבוצתו בעונה שעברה, עמה זכה באליפות היורופקאפ. לשניים מאנשי הצוות המקצועי של הגליל, המאמן ברק פלג ועוזרו אבישי גורדון, צפוי מפגש עם חבר קרוב להם מההווה והעבר, ליאור ליובין – מאמן נס ציונה, ששימש כעוזר מאמן בהפועל גלבוע גליל, בימים שהשניים שיחקו בה. מי שיחמיץ מפגש פיקנטי מהצד של נס ציונה הוא השחקן ליאור קררה – שפרץ לתודעה בגליל בעונת 18/19. קררה סובל מפציעה וטרם שיחק העונה.

המשחק הערב יפגיש שתי קבוצות עם קו אחורי צעיר ומוכשר. לאייק איירבו, עומר טל, איתי מושקוביץ ושאבון לואיס, צפוי מאצ’ אפ מעניין מול הרכז דיאנטה גרנט – שעומד על ממוצע קליעה של 20 נקודות ושל חלוקה של 7.5 אסיסטים.  כמובן שכדאי לתת תשומת לב לגארד גולן גוט – שעומד לעת עתה על ממוצע קליעה של 9 נקודות. השחקן המרשים ביותר מבחינת מספרים של נס ציונה בקו הקדמי הוא מריו מאריץ’ – שהעמיד עד כה ממוצע של 10.5 נקודות ו-9.5 ריבאונדים – לתשומת לבכם, גבי צ’אצ’שוילי וברייס וושינגטון.

להמשיך את המומנטום גם הערב. גבי צ’אצ’שוילי מטביע לסל של מכבי ראשון לציון (צילום: גיל נוימן)



מ.ס “דניאל” צפת, שניצחה בהפרשים דו ספרתיים את שני משחקי הליגה הראשונים, תארח ביום ראשון, בשעה 20:00, באולם “הפיס” בצפת, את הפועל כפר סבא/כוכב יאיר – שמאזנה עומד על הפסד אחד וניצחון אחד – שהושג בשבת שעברה, ניצחון  72:79 בדרבי הפנימי מול הפועל כפר סבא – שנחשבת יחד עם צפת למועמדת עיקרית להתמודדות על העליה לליגה הלאומית. הקבוצה מכוכב יאיר משמשת כמעין קבוצת בת של הפועל כפר סבא. מדובר בקבוצה צעירה, לא מנוסה במיוחד, אך מאוד מוכשרת ועיקשת. אחרי הניצחון בשבוע שעבר בצפת יודעים, שלא כדאי להגיע שאננים למשחק. בהפסקת המשחק תיערך תחרות קליעות. המעוניינים להשתתף, מוזמנים ליצור קשר עם מנהל הקבוצה, ברוך מזרחי ,בטלפון: 050-5694472.

צריכים את התמיכה שלכם. שחקני מ.ס “דניאל” צפת, הצוות המקצועי והניהולי