כדורגל: לחזור עם משהו מדוחא

עירוני קרית שמונה תתארח אצל בני סכנין, במטרה להעשיר את מאזן הנקודות שלה.

שישה ימים לאחר ההפסד הביתי 1:0 להפועל חדרה עירוני קרית שמונה תתארח הערב, בשעה 18:45, באצטדיון דוחא שבסכנין (שידור ישיר בערוץ 59) למשחק במסגרת המחזור ה-7. קרית שמונה מתייצבת למשחק עם מאזן של 5 נקודות, בעוד שסכנין מקדימה אותה ב-3 נקודות. בסכנין מקווים אחרי ניצחון החוץ באשדוד להמשיך על המסלול הניצחונות, בקרית שמונה מקווים לזכות בניצחון חוץ ראשון. בעונות הקודמות קרית שמונה ניצחה לא מעט פעמים באצטדיון “דוחא”.

רוב הסיכוים, שתהיה לו תעסוקה הערב. דז’וגאס ברטקוש, שוער קרית שמונה (צילום: פושקו)



עירוני קרית שמונה תתייצב למשחק ללא הקשר והקפטן סמואל בראון, שפצוע מזה תקופה ארוכה. נדב נידם ימשיך להחליף אותו. בעקבות הרחקתו של הבלם עאיד חבשי, קרוב לוודאי שזיו מורגן יוסט מעמדת המגן השמאלי לעמדת הבלם – העמדה הטבעית של השחקן, לצידו של סטפן אקה. המגן הימני, גיא מזרחי, צפוי לתפוס את מקומו בעמדת המגן השמאלי. איתמר שבירו עשוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב, כחלוץ מטרה במקומו של סטפן מילוסוביץ’ או כשחקן כנף במקומו של מורגן פרייר המאכזב. רועי קהת ימשיך להיות השחקן המרכזי של קרית שמונה במרכז המגרש ומוחמד שאקר צפוי לפתוח באגף ימין.

בני סכנין עשויה לעלות בהרכב עם שוער המשנה, גד עמוס, ששימש כשוער המשנה של קרית שמונה לפני שתי עונות. “אקס” נוסף של קרית שמונה מאותה עונה, המגן הימני חגי גולדנברג, צפוי לעלות בהרכב במקומו של ניקולה טרקוביץ’ הפצוע. החלוץ אנתוני וארן ייעדר בגין פציעה. סכנין נהנית מחוליית קישור מאוד דומיננטית, עם בירם כיאל ומרואן קבהא מאחור ועם שלישיה התקפית מהירה וחדה – עם מוטי ברשצקי ורז שטייין בכנפיים וגיא מלמד בשפיץ. קרית שמונה תצטרך להיות אגרסיבית במאבקים במרכז המגרש, הרבה יותר הרמטית באגפים וכמובן חשוב לצאת להתקפות מתפרצות יעילות, לספק איומים לשער ולגלות ריכוז ליד שער היריבה – פרמטר שהיה חסר מאוד במשחק האחרון.