פלאשים בגליל: זה היה בסוף הקיץ…

פינת “פלאשים בגליל” עם אייטמים ספורטיבים מזווית אחרת, עכשיו באוויר.

תמונת השבוע: קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון שבה בשמחה ובששון לליגת העל. לפני המשחק נרשם מפגש פיקנטי ומרגש בין חברים משכבר הימים, מהימים המשותפים יחד על הפרקט, שמצאו את עצמם יריבים לכ-40, אך רגע לפני ששמו את החברות בצד לפרק הזמן הזה, ניתן היה לראות את קבלת הפנים החמה שלה זכו אורן עמיאל וגוני יזרעאלי – מאמני הפועל ירושלים, ממאמני הפועל גליל עליון – ברק פלג ואבישי גורדון.
מי שכיכבו ביציע כמו תמיד הם האוהד והאוהדת, חברי ההנהלה לבית משפחת יזרעאלי, חומי ובתו ענבר, שעשתה ימים כלילות בחודש האחרון למען חלוקת המנויים והארגון לקראת המשחק.
מרוץ העגור באגמון החולה חזר ביום שישי שעבר בגדול. כ-2000 משתתפים ומשתתפות מרחבי הארץ נטלו חלק במרוץ. כיבדו בנוכחותם: עופר פדן – מייסד ומנכ”ל מרתון ישראל,  אפי נעים – מנהל מחוז צפון קק”ל ויורם אורנשטיין – מנכ”ל מרכז הפועל, שיצאו למרפסת המרהיבה והתפעלו ממה שראו עיניהם (צילום: סטודיו A).
קבוצת הריצה הצפתית, ‘רצים עם אייל’, אותה מאמן  אייל בן סימון, הגיעה בהרכב מרשים של 35 משתתפים בשיתוף עם סטודיו ‘פיטנט’ לקחת חלק במרוץ העגור שהתקיים בשישי האחרון באגמון החולה – קק”ל, במטרה להעלות את המודעות לסרטן השד. גם אנט בן סימון, האישה שאיתו שברה שיא אישי ורצה בפעם הראשונה 10 ק”מ כמו גדולה. כעת מתכוננים בקבוצה למרוץ הבוז’ולה השני של מרתון ישראל בעוד שבוע (צילום: סטודיו A).
כשצוות משרד הייעוץ האסטרטגי ‘תקשורות’ מהגליל, מגיע לעיר הבירה לצרכי עבודה, לא שוכח לבקר שם את החבר, השף הירושלמי, עטור השבחים, עזרא קדם, בסטודיו הקולינרי החדש שפתח בעין כרם. בתמונה: יעל שביט ואפרת קנר לצידו של עזרא קדם.
עמיר נוסבאום – מאמן עירוני קרית שמונה, חגג במזל טוב יום הולדת 41, עם הרבה חברים טובים מהצפון. השף אבי אליאס ניצח על מלאכת הבשרים והפך את יום ההולדת לטעימה יותר.
אדריאן רוצ’ט – כדורגלן עירוני קרית שמונה, ניצל את פגרת הנבחרת כדי להנות משישי בערב עמוס בשולחן מכל טוב באחת ממסעדות האזור.
יחיעם כהן – מהמושבעים שבאוהדי עירוני קרית שמונה, נשאר במרכז הארץ בסופ”ש וניצל את פגרת הנבחרת לשבת משפחתית.
וזה כבר מהיום, רגע לפני משחק ליגת התיכונים בין הריאלי העברי חיפה לגימנסיה הריאלית ראשון לציון, נפגש הכדורסלן הגלילי עידו קוז’יקרו עם הכרוז ניב זהבי והמאמן נדב זילברשטיין לתמונה מלאה בקרחות, לרגל יום הקרחת הבינלאומי…
גם זה מהיום. נמרוד מלכה – הבעלים של חנות “אנימל” בקרית שמונה, שתומכת בקבוצת הנשים של הפועל גליל עליון בכדורסל, זכה לביקור נכבד מצד ארבע משחקניות הקבוצה, שהגיעו עם גופיית הוקרה של הקבוצה שהוגשה למלכה.