כדורסל גברים: תצוגת תכלית צפתית

מ.ס “דניאל” צפת ניצחה 68:93 את בית”ר כפר יונה, במשחק הראשון לעונה החדשה בליגה הארצית.

פתיחת עונה מוצלחת ועוצמתית למ.ס “דניאל” צפת. שבוע לאחר שהביסה בביתה 65:89 את הפועל גלבוע ברוש במשחק במסגרת גביע האיגוד, החלה היום הקבוצה שמודרכת ע”י ליאור קרת ועוזרו טל כהן את דרכה בליגה הארצית עם ניצחון משכנע על בית”ר כפר יונה, במשחק שבו צפת חסרה את הרכז רון סבג. מאות אוהדים הגיעו למשחק, אלה שהקדימו נהנו מהפנינג שנערך ברחבת האולם ובו חולקו שערות סבתא ופופקורן.

כבר מהרבע הראשון של המשחק ניתן היה לזהות את המגמה. שחקני צפת דהרו לעבר יתרון 10:22. ברבע השני צפת אמנם ספגה 12 נקודות, אך משחק ההתקפה הקולח דיבר בעד עצמו ובסיום המחצית הראשונה היתרון הצפתי עמד על 22:51. במהלך הפסקת המחצית נערכה תחרות קליעות, בה זכה במקום הראשון מאיר חדיף, שיהנה מפרסים מתנת עסקים בצפת.

ידי זהב לבחור. מאיר חדיף לצידו של מנהל מ.ס “דניאל” צפת, ברוך מזרחי



חוזרים למשחק. כפר יונה פתחה את הרבע השלישי טוב יותר, ניצלה רפיון צפתי כדי לצמק את היתרון עד לכדי 15 נקודות, אך התעוררות מחודשת של צפת מנעה מהאורחים להתקרב עוד יותר. שחקני צפת בסיום חגגו ניצחון 69:93.

רשימת הקלעים במ.ס “דניאל” צפת: רם זקס – 20, רועי נברו – אליאב אוחנון – 16 כ”א, איתי גבע – 10, אנדריי קוליש ועידו סגל – 8 כ”א, דביר אוחנה – 7, שקד ירושלמי – 6, שלו הר אבן – 2.

54 נקודות יחדיו. אליאב אוחנון, רם זקס ורועי נברו
מסמנים וי ראשון במשחקי הליגה. שחקני צפת אחרי המשחק