כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי סופ”ש במחלקות הנוער, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל במחלקות הנוער מעבר לפינה וכמו תמיד אנו כאן, עדי לעשות סדר בעניינים. שורה של משחקים ייערכו בסופ”ש הקרוב בהשתתפות קבוצות הגליל העליון והגולן.

לפני שנתחיל בסקירה, קצת ממשחקי אמצע יום רביעי: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת ניצחה 2:3 את מ.ס שפרעם, משערים שכבשו: ניר לוי, רום אסייג וזיו יפרח – בסללום מדהים מחצי המגרש. קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל שומרת על מאזן מושלם, לאחר שניצחה 0:4 את הפועל תרשיחא. את השערים כבשו: אלחי גרידיש, ליאב ג’רבי, נועם עטיה וקורן פרץ. בוידאו שמתחת לפסקה זו, תוכלו לצפות בשערים מהמשחק בו ניצחה קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן 1:2 את הפועל גליל עליון.



משחקי יום שישי

הצגה כפולה בקצרין: קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין תקווה לשמור על מאזן מושלם בליגת צפון 1, כשתארח בשעה 11:00 את מ.ס בית ג’אן – שניצחה שלושה משחקי ליגה והפסידה באחד. בשעה 13:00 קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין תקווה לשמור על מאזן מושלם, כשתארח את הפועל עראבה.

11:00, אצטדיון בוקעאתא: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע תארח בני מג’אר, משחק בין שתי קבוצות עם מאזן של 3 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת.

14:30, צפת: קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת, שעומד על מאזן של שלושה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת בליגת צפון 1, תארח את הפועל נחף – שמאזנה עומד על שני ניצחונות ושני הפסדים. המשחק ייערך לאחר סיום משחק קבוצת הבוגרים מול איחוד בני מג’דל כרום, שייצא לדרך בשעה 12:00.

הצגה משולשת במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 11:30 קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל, לה מאזן מושלם בתום שלושה מחזורים בליגת צפון 1, תארח למשחק מסקרן את הפועל בועיינה – שניצחה בשני המשחקים שקיימה עד כה. בשעה 14:00 קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה – שצברה 4 נקודות בשלושה משחקים במחוז חוף, תארח את הפועל חוף הכרמל – שצברה 6 נקודות בארבעה משחקים. בשעה 16:00 קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל משגב.

ישמרו על מאזן מושלם? שחקני קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל
רוצים לשמור על מאזן מושלם. קבוצת ילדים א’ של קצרין



משחקי יום שבת

מ.כ גליל גולן

10:15, מגרש התענך – מושב יעל: קבוצת טרום א’ תתארח בשעה 10:15 אצל מ.כ גלבוע.

משחקים במגרש בכפר בלום: בשעה 10:00 קבוצת ילדים ג’ תארח את מכבי עוספייה. בשעה 16:00 קבוצת ילדים ב’ תארח את מכב כפר מנדא.

יוצאים לגלבוע. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן



בני ממב”ע

11:00, בוקעאתא: קבוצת הנוער – שצברה 4 נקודות בשלושה משחקים בליגה הארצית, תקווה לשפר את מאזנה במשחק הביתי מול הפועל מגדל העמק – שצברה עד כה נקודה אחת.

16:30 סכנין: קבוצות הילדים של בני ממב”ע ישחקו בשני מגרשים מקבילים. קבוצת ילדים א’ תתארח אצל צעירי סכנין, קבוצת ילדים ג’ תתארח אצל בני סכנין.

הזדמנות לשפר עמדות בתחתית הטבלה. קבוצת הנוער של בני ממב”ע



עירוני קרית שמונה

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 11:00 קבוצת ילדים ג’ תארח את מכבי צור שלום/קרית ביאליק, בעוד שבשעה 13:15 קבוצת טרום א’ תארח את עירוני נשר.

12:45, מגרש מכבי פ”ת: קבוצת נערים ב’, שמדורגת במקום החמישי בטבלה בליגת העל, תתארח אצל מוליכת הטבלה, מכבי פ”ת – שמקדימה אותה בחמש נקודות. המדובר בדאבליסטית השנתון וידוע גם לרבים, שלקחת נקודות במגרשה של מכבי פ”ת מאוד קשה. כל תוצאה מלבד הפסד תהיה תוצאה מצוינת לקרית שמונה.

16:00, האצטדיון בשכונת התקווה – ת”א: קבוצת הנוער, שמדורגת במקום השמיני בטבלה, תקווה לזכות בניצחון ראשון במשחק חוץ, לאחר שצברה 2 נקודות בארבעה משחקי חוץ. הקבוצה של אלון זיו תתארח אצל בני יהודה ת”א – שאותה היא מקדימה בחמש נקודות. את הקבוצה התל אביבית מאמן בני בן זקן, איש קרית שמונה. במשחק אימון שערכו הקבוצות לפני כחודשיים, קרית שמונה ניצחה בביתה 1:3. לפני המשחק ייערך טקס לזכרו של סמ”ר בראל חדריה שמואלי ז”ל, שנהרג בפעילות מבצעית בגבול עזה, זאת לאור קריאת קבוצת בני יהודה על שמו.

משחק חוץ מאתגר מול הדאבליסטית. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



משחקי יום ראשון

14:00, צפת:  קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא תארח את איחוד בני שפרעם.

18:00, כרמיאל: קבוצת ילדים ג’ של הפועל גליל עליון תתארח אצל הפועל עירוני כרמיאל.

19:15, צפת: קבוצת הנוער של הפועל עירוני צפת, שעד כה קיימה משחק אחד ונחלה הפסד 3:0 להפועל מרום הגליל, תארח את הפועל כפר כנא – שצברה 4 נקודות בשלושה משחקים.

חוזרים לשחק. קבוצת ילדים ב’ של הפועל טובא