כדורגל: קרית שמונה ניצחה בחיפה

במשחק אימון שנערך הבוקר, גברה עירוני קרית שמונה 2:3 על הפועל חיפה.

ליגת העל תהיה בפגרה בסופ”ש הקרוב, בשל משחקה של הנבחרת הלאומית בסקוטלנד. עירוני קרית שמונה התארחה הבוקר למשחק אימון מול הפועל חיפה, שבחודש שעבר ניצחה אותה 0:1 במשחק ליגה, שנערך באצטדיון ע”ש סמי עופר בחיפה. בשונה ממשחק הליגה בין הקבוצות, שבו קרית שמונה לא סיפקה אפילו בעיטה אחת לשער, היום קרית שמונה הייתה הרבה יותר ממוקדת בחלק הקדמי.

מסגלה של עירוני קרית שמונה נעדרו הקשר והקפטן סמואל בראון – שטרם החלים מפציעה, וכן שוער המשנה, נדב זמיר – שיצא עם הנבחרת הצעירה לצמד המשחקים מול גרמניה ולטביה. כמו כן, ניתנה מנוחה לבלם עאיד חבשי ולחלוץ רון פרץ. מי שחזר היום לשחק הוא המגן זיו מורגן. מי שזכו לקרדיט לפתוח בהרכב הם הבלם אור חסין – בן העיר קרית שמונה, וכן הקשר אריאל שרצקי, נכדו של הבעלים, איזי.

קרית שמונה פתחה את המשחק בצורה מצוינת. שני שערי בזק של איתמר שבירו, בדקה ה-2 ובדקה ה-8, העניקו לה יתרון 0:2 בשלב מוקדם. התגובה של הפועל חיפה הגיעה בדקה ה-20 עם שער שכבש לירן סרדל, בבעיטה מחוץ לרחבה – ובהמשך שער שהובקע בדקה ה-60 בנגיחה מראשו של הבלם אנתוני איזוצ’קו לאחר הגבהת קרן – שער שקבע שוויון 2:2. בדקה ה-83 שחקן הכנף הג’מייקני, מורגן פרייר, כבש שער בבעיטה מהרחבה וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 2:3 לזכות קרית שמונה.

ניצחון במשחק אימון. שחקני קרית שמונה (צילום: יורם ממן)