כדורגל: צפת בבית, טובא עולה לגולן

שישי של כדורגל בליגה ב’. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, בכתבה הבאה.

שישי עם כדורגל בשני מוקדים במחוז צפון א’ של ליגה ב’ – האצטדיונים בצפת ובכפר בוקעאתא, שיארחו שני משחקים בהשתתפות נציגות הגליל העליון ונציגת הגולן בליגה. רגע לפני שזה קורה, זרקור לעבר המשחקים.

בשעה 12:00 הפועל עירוני צפת תארח את איחוד בני מג’דל כרום, במה שאמור להיות משחק הקאמבק של השוער אבי לוי, בן ה-52, שנקרא אל הדגל בעקבות פציעותיהם של השוער ג’אד מוזלבט ואביאל הר ציון. צפת, שבשבוע שעבר הציגה יכולת טובה וניצחה 1:3 בביתה את בני ממב”ע, תפגוש קבוצה שהפסידה בשלושת משחקי הליגה שקיימה. צפת בונה על החלק הקדמי המגוון שלה, שכולל את הקשר אסף פחימה ושחקני הקו הקדמי, בן שמואלי וארד אלבז, ובתקווה למשחק הגנתי טוב שיקטין את כמות האיומים על שערה מצד הקבוצה האורחת.

ישמרו על מאזן מושלם במשחקי הבית? שחקני הפועל עירוני צפת



בשעה 15:00 בני ממב”ע תארח את בני טובא א-זנגריה. ממב”ע צברה נקודה אחת בשלושה משחקי ליגה, בעוד שטובא – שהחלה להתאמן ימים ספורים לפני תחילת העונה, עומדת על מאזן של ניצחון והפסד. טובא צירפה השבוע באופן רשמי לשורותיה את שחקן ההתקפה שלומי אביסידריס, שאמור להוות חיזוק משמעותי. בממב”ע מקווים שאחרי סדרת האכזבות מחר תצא הקבוצה לדרך חדשה. בממב”ע תולים תקוות בשחקני ההתקפה, אסעד עמאשה ונאג’י אבו ג’בל, שנחשבים לשניים משחקני ההתקפה הטובים בליגה בשנים האחרונות, שיובילו את הקבוצה לניצחון ראשון העונה. 

רוצים ניצחון ראשון העונה. שחקני בני ממב”ע
יחזרו מהגולן עם נקודות? שחקני בני טובא א-זנגריה