בהערכה ובהוקרה למירי קקון

מנהלת בית ותיקי הגליל סיימה כהונה של עשור מלא בעשייה וזוכה להערכה רבה על פועלה.

מנהלת מרכז היום של עמותת ותיקי הגליל, מירי קקון, סיימה לאחרונה את תפקידה לאחר עשור עמוס ואינטנסיבי. מירי, תושבת קריית שמונה, היא אישה נדירה ומיוחדת, שאהבת האדם, האופטימיות והחיוניות שלה עשו קסמים ונגעו בהמון אנשים טובים באזור בעשור האחרון והפכה למנהלת אהובה ומוערכת במשך השנים. אינספור חיוכים, עשייה ערכית ותחושת משמעות של אלפי זקנים בגליל רשומים על שמה, ואנשי מקצוע מכל רחבי הארץ באו ללמוד ממנה איך עושים את זה נכון. מחליפתה של מירי בתפקיד היא אופיר חמל.

מירי קקון: “התמזל מזלי וזכיתי להיכנס לבית ותיקי הגליל ולהפוך לחלק ממנו במשך עשור שלם! זו הייתה חוויה מסעירה, מלמדת, מגוונת ומתפתחת, במסגרתה חלמתי והגשמתי חלום בכל יום, ביחד עם צוות שאין שני לו. יחד עם ותיקי הגליל העליון – המורים הנפלאים שלי – למדתי והתעשרתי בכל יום. אני מסיימת את הפרק הזה בהוקרת תודה ובידיעה שאמשיך ללמוד, ללמד, לחלום ולהגשים לטובת ותיקי הגליל בכל דרך שנבחר יחד”.

זאבית דרומי, מנכ”לית עמותת ותיקי הגליל: “קצת עצוב לנו היום שבו הגיע השעה להיפרד ממירי קקון שלנו. הפרידה ממירי היא לגמרי לא פשוטה. יש עצבות ויש שמחה, יש ציפייה ויש השלמה. מירי יקרה לנו, תודה גדולה על עשור מלא בעשייה וביצירה, בנתינה ובקבלה, בלמידה ובחשיבה ובעיקר מלא בחיוכים, שמחות ואהבה. את משאירה אחריך ותיקים וצוות שגאה בך על הישגייך ומעשייך. מבטיחים לשמור על ההישגים ולהמשיך לחשוב ולעשות טוב. אוהבים, כבר מתגעגעים ומאחלים הרבה הצלחה בהמשך הדרך”.

עשור של נתינה ועשייה. מירי קקון לצד אחד מחברי בית ותיקי הגליל