גליליאדה: שוב להבות הבשן זכו במקום הראשון

סוף סוף חזר אלינו אחד מהאירועים הקהילתיים הגדולים של עמותת הספורט – הגליליאדה. במשך שלושה ימים התחרו 700 משתתפים ומשתתפות בתשעה ענפי ספורט מתוך 23 ישובים באזור. ושוב כמו לפני שנתיים להבות הבשן קוטפים את הגביע במקום הראשון.

אחד הדברים שתושבי האזור כל כך התגעגעו אליו הוא אירוע ספורט קהילתי גדול ונוצץ. אחד מאירוע הדגל של עמותת הספורט הוא הגליליאדה, שמתקיים בפעם השלישית יחד עם שותפנו מתנ”ס מבואות החרמון. במשך שלושה ימים היה ניתן לראות 700 משתתפים ומשתתפות בתשעה ענפי ספורט מ- 23 ישובים בסביבה.

המטרה הייתה להביא מכל ישוב כמה שיותר משתתפים והניקוד השתקלל בין כמויות המשתתפים בכל ישוב לבין הניצחונות. בפעם השנייה – במקום הראשון היה ניתן לראות את קיבוץ להבות הבשן. ארבע נקודות אחריהם את שניר ושתי נקודות אחריהם את בית הלל.

בענף הטניס שולחן שחר גלעד משניר קטף את הזהב ולמקומות השני והשלישי הגיע שני ספורטאים העונים לשם ליאוניד מקריית שמונה.

הזוכים בענף הטניס שולחן עם הגביעים

בסטריט בול היה קרב קשוח שבסיומו למקום הרביעי הגיעו מלכיה, לשלישי דפנה, לשני בית הלל ולראשון תל חי.

מעין דיין ומיכל אהרון עם הגביע

בכדור עף היו משחקים נהדרים. למקום השלישי הגיעו שחקני בית הלל, למקום השני הגושרים ולראשון כפר סאלד

שחקני הכדור עף לפני תחילת הטורניר

בטניס היו סרבים שגם לפדרר ונדאל היה קשה אם הם היו משתתפים. למקום השלישי הגיע אנטון זרסקי מברעם, למקום השני עוז בן נון ממחניים ולמקום הראשון רז אורן מקיבוץ דן.

שחקני הטניס עם המדליות והגביעים

בענף הכדורגל יש פה קיבוץ אחד שכבר שלושים שנה זוכה תמיד והוא קיבוץ כפר בלום. אחריו הגיעו שחקני שניר ובמקום השלישי קריית שמונה.

בעמותת הספורט סיכמו את האירוע כפנטסטי. אחת המטרות היא להנגיש את הספורט. תושבי האזור היו צמאים לאירוע ספורטיבי גדול והעובדה שהוא התפרס על שלושה ימים גם נתן את האפשרות להשתתף בכמה ענפי ספורט וגם לא לגרום להתקהלות מעל המותר. כל הכבוד לכל המשתתפים והמשתתפות על הישגים נהדרים. זהו כיף גדול שיש לנו שותפים כמו חברינו במתנ”ס מבואות החרמון שיחד איתם אנחנו ממשיכים לקדם ולהנגיש את הספורט הקהילתי לתושבי האזור.

כוכבות הכדורשת של הגליליאדה
כוכבי הטניס שולחן של הגליליאדה
כוכבי הכדורסל של הגליליאדה