פלאשים בגליל: מחג לחג

פינת “פלאשים בגליל” בסימן חגי תשרי. יוצאים לדרך.

תמונת השבוע: ענבר יזרעאלי – סטייליסטית האופנה מקיבוץ להבות הבשן, שהיא גם חברת הנהלה ואוהדת מושבעת של הפועל גליל עליון, נצפתה נטענת באנרגיות לקראת עונת הכדורסל החדשה, אי שם בים המלח.
אריאל בוזורגי – סוכן הכדורגלנים מקרית שמונה, ממשיך להביא לארץ שחקני חיזוק איכותיים. בשבוע שעבר החתים יחד עם שותפו, זיו שטרנברג, את הבלם אנתוני איזוצ’קו בהפועל חיפה (צילום: מדיה הפועל חיפה)
אסף פחימה – כדורגלן הפועל עירוני צפת, קיבל את חגי ישראל באור ואהבה יחד עם האישה אביה ובנותיהם.
עמיר נוסבאום – מאמן עירוני קרית שמונה ורעייתו, סשה, ממשיכים להנות מהטבע הקסום בגליל יחד עם בנם.
רון פרץ – כדורגלן עירוני קרית שמונה, קיבל את חג הסוכות יחד עם אבא שמעון ועם חבר טוב מבית, בפינה קסומה על גדות נהר הירדן.
אורן סמדג’ה – המדליסט המיתולוגי מאולימפיאדת ברצלונה 92, שמוביל בהצלחה גדולה את ג’ודאי ישראל האולימפיים להצלחות גדולות,  הצפין למלון הבוטיק אדמונד בראש פינה, לסופ”ש רגוע ומפנק עם אישתו ליאת. עם הגעתם למלון, השתתף סמדג’ה במפגש זום רב משתתפים עם בוגרי יחידת 8200. במהלך החופשה נפגש סמדג’ה עם עומר פורת מנכ”ל המלון ובין השניים נוצר חיבור מדהים (צילום: מלון אדמונד).
יגאל אדרי – כדורגלן העבר המהולל של התקפת הפועל קרית שמונה, שמנהל בגאון את קניון 8 סנטר, מקבל את השנה החדשה עם כוס יין על רקע הנוף של העיר הקסומה.
איש יחסי הציבור ועיתונאי הספורט הצפתי, שלום אלבז, הגיע לתמוך מהיציע במכבי ת”א במשחקה במסגרת הקונפרנס ליג, יחד עם מכביסט חדש מבית – הבן ליאם.
גיל נוימן – הצלם הדגול, שמתעד כל רגע במשחקי הפועל גליל עליון ונמצא שם במסיבות הכי שוות בצפון כדי לתעד מקרוב, נתפס באופן נדיר לרגע כשאינו חמוש במצלמה.
אלדד דיניסמן – השופט הבכיר של משחקי הליגה האזורית בכדורסל, שהוא גם אוהד מושבע של הפועל גליל עליון, נצפה ביום ראשון מוכן ומזומן עם סוכה בחצר ביתו בקיבוץ שניר.