כדורסל נשים: מחזקים את זיו ברתנא

מעיין דיין ונבו נביזדה מונו לעוזריו של זיו ברתנא באימון קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, שתחל בחודש הבא עונה חדשה בליגה הלאומית – והפעם במשכן חדש, האולם החדיש ביסוד המעלה, צירפה בשבוע האחרון באופן רשמי שני עוזרי מאמן לצידו של זיו ברתנא: נבו נביזדה – בוגר מחלקת הנוער של המועדון ומעיין דיין – שמלווה את הקבוצה שנים רבות כאוהדת, כחברת הנהלה, אחראית מדיה וכמאמנת במחלקת הנערות. לצידם של השלושה גם המנהל ליאור סרף, כדורסלן עבר בהפועל גליל עליון ומ.ס “דניאל” צפת, שגם לו יכולות רבות לתרום גם בצד המקצועי.

עוברת לקווים. מעיין דיין



נבו נביזה, בן 18 מקיבוץ כפר בלום, עבר בכל מחלקת הנוער בתור שחקן, עד לפרישתו בשל פציעה. את צעדיו הראשונים בעולם האימון החל בפרויקט “מאמן צעיר” – ובמהרה קטף את ההישג הראשון שלו כאשר הוביל את הילדים של כפר בלום לאליפות. נבו נביזדה בתגובה להצטרפתו לצוות המקצועי של קבוצת הנשים: ״אני מכיר את זיו מגיל צעיר, ולכן כשנוצרה ההזדמנות קפצתי עליה. כשיש אפשרות לעבוד לצד אישיות כדורסל כמו זיו, עם הניסיון והידע העצום שיש לו מאימון ילדים, נוער, גברים ונשים. להזדמנות כזאת לא אומרים לא. אני שמח ונרגש להתחיל לעבוד וללמוד ולהיכנס לעניינים ובעיקר אני מוכן לעבודה. אני מחכה כבר בקוצר רוח למשחק הראשון, להתרגש ביחד עם הבנות ולחוות את התמיכה של הקהל. שיהיה לנו בהצלחה”.

מעיין דיין מקיבוץ מלכיה הגיבה על הצטרפותה לצוות המקצועי של הקבוצה: “שתהיה לכולנו שנה מלאת כדורסל גלילי איכותי. בואו נמשיך לקדם את כדורסל הנשים, מהצעירות ועד לבוגרות. תודה על האמון מזיו וההנהלה”.

זיו ברתנא, מאמן הקבוצה: “אני שמח על ההחלטה של נבו ומעיין להצטרף אלינו לצוות המקצועי. אני מאמין שיש לנו היום צוות מקצועי סופר איכותי שידע לתת לשחקניות את הטוב ביותר, כך שנוכל למצות את הפוטנציאל האישי והקבוצתי שלנו”.

באים מאותו כפר. נבו נביזדה לצידה של השחקנית מיקה ביתן, גם היא מכפר בלום