כדורסל גברים: ניצחון בדרבי הגלילי

הפועל גליל עליון ניצחה 70:76 במשחק אימון. רון כהן בלט בגליל עם 15 נקודות.

רגע לפני שמתחילה שנה עברית חדשה, הפועל גליל עליון קיימה משחק אימון ראשון לעונה הזו – משחק חוץ מול עירוני נהריה, שנשרה לליגה הלאומית. הייתה זו הזדמנות לניסוי כלים ראשון לשתי הקבוצות.

הפועל גליל עליון התייצבה למשחק עם זר אחד מבין השלושה שהחתימה – הרכז אייק אירוגבו. שאבון לואיס וקייל גיבסון לא שותפו, מאחר והתאמנו מעט אחרי יציאה מבידודים. כמו כן, חן גיא נעדר מהמשחק בגין נקע ברגלו.  הפועל גליל עליון עלתה למשחק בחמישייה הבאה: אייק איירוגבו, אייזיאה אייזנדורף,עומר טל, נמרוד לוי וגבי צ’אצ’שוילי.

מאצ’ אפ קרית שמונאי על הפרקט. יוגב אוחיון ורון כהן (צילום: מדיה עירוני נהריה והפועל גליל עליון



המשחק היום היה צמוד לכל אורכו, כשגולת הכותרת הייתה “הדרבי של קרית שמונה” על הפרקט: רון כהן – הרכז הצעיר של הגליל מול יוגב אוחיון – הרכז הוותיק של נהריה. היה זה משחק צמוד לכל אורכו, שחקני הגליל הוליכו 12:17 בתום הרבע הראשון, בתום הרבע השני היתרון הגלילי עמד על 33:41, ברבע השלישי היתרון הגלילי עמד על 52:60. הרבע האחרון היה צמוד מאוד, המשחק הוכרע בדקה האחרונה בניצחון 70:76.

אז איך הסתיים “הדרבי של קרית שמונה”? רון כהן סיפק 15 נקודות ב-23 דקות משחק ו-10 שניות, לצד 2 אסיסטים. יוגב אוחיון סיפק ב-31 וחצי דקות של משחק 14 נקודות ו-7 אסיסטים.

רשימת הקלעים המלאה בהפועל גליל עליון: נמרוד לוי (9 ריב’) – 17נקודות, אייזאה אייזנדורף (8 ריב’) ורון כהן – 15 נקודות כ”א, אייק איירוגבו – 11 נקודות, גבי צ’אצ’אשווילי (13 ריב’) -7 נקודות, עומר טל – 6 נקודות, אלון ספיר – 5 נקודות. שותף ולא קלע: יובל קוז’יקרו.

מכירת המנויים לעונה הקרובה נמשכת. הרכישה מתבצעת באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים “לאן”