אביחי שטרן החמיץ את פתיחת שנת הלימודים

ראש עיריית קרית שמונה נכנס לבידוד מרצון והחמיץ את פתיחת שנת הלימודים.

לא כך קיווה ראש עיריית קרית שמונה, אביחי שטרן, לקבל את שנת הלימודים החדשה. אמש בישר ראש העיר על כניסתו לבידוד, כתוצאה מחשש ממגע עם מאומתים לוירוס הקורונה. מסיבה זו, הודיע אמש שטרן בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של עיריית קרית שמונה, על כך שלא יוכל להתייצב בבתי הספר ובגני הילדים, כמקובל בפתיחת שנת לימודים. דבריו של אביחי שטרן, בפסקאות הבאות:

“הערב קיבלתי הודעה כי במקום בו נכחתי אמש, התגלו מספר אנשים מאומתים שעם חלקם הייתי במגע ישיר. בהתייעצות שקיימתי עם גורמים במשרד הבריאות הובהר לי כי לאור העובדה שאני מחוסן פעמיים אין חובת בידוד. היות ומחר הוא יום חג לילדינו ועל פי התוכנית אני מתוכנן להגיע לכל בתי הספר בעיר, לברך את התלמידים ואת הצוותים החינוכיים, החלטתי לא לסכן אחרים, לנהוג באחריות ולבצע מחר בבוקר בדיקת pcr. עד שאקבל תשובה אשהה בבידוד מרצון. אחזור ללשכתי בעירייה מייד כאשר אקבל תשובה שלילית.רק כך ניתן לנצח את נגיף קורונה. אני מבקש מכולם לנהוג באחריות המתבקשת, לא לקחת סיכונים ולהיכנס לבידוד לאחר מפגש עם חולים שהתגלו כמאומתים. כמובן כאשר אקבל תשובה אעדכן מייד את הציבור.בכל אופן אני מתכוון להגיע לכל בתי הספר בעיר מייד כשיתאפשר לי כדי לברך את ילדי כיתות א’ ואת כלל התלמידים והצוותים החינוכיים”.

אביחי שטרן מצא לנכון להודות גם לעושים במלאכה בתחום החינוך: “בהזדמנות זו אני מבקש להודות לממונים על החינוך לסגני וממלא מקום ראש העיר אופיר יחזקאלי וחברת המועצה חן אדלר-לגיסימו,  למנכ”ל העירייה יורם ביטון, לעוזרי פאר לרדו, לעובדי העירייה ולעובדי אגף החינוך על עבודה מאומצת סביב השעון כדי שנוכל לפתוח את שנת הלימודים בצורה ראויה ומכובדת. מחר ילדינו יגיעו לגנים ולבתי ספר משודרגים ויפים. לא חסכנו במאמצים ובמשאבים כדי להפוך את מוסדות החינוך שלנו לראויים ואיכותיים ואת תוצאות ההשקעה תוכלו לראות כבר מחר. מאחל לכלל התלמידים, להורים ולאנשי החינוך שלנו, שנה טובה מלאה בעשייה, יצירתיות ובריאות”.

מעדיף לקחת מקדם ביטחון. אביחי שטרן (צילום: דוברות עיריית קרית שמונה)