כדורגל: שטראוס/אולמי ברון אלופת הליגה האזורית

ניצחון דרמטי בפנדלים בגמר מול גולסטאר העניק לקבוצה את הזכייה בטורניר.

לאחר כחודשיים הסתיימה לה ליגה אזורית ליישובים, מפעלים ושכונות הגדולה בצפון, בטורניר השתתפו עשר קבוצות כשלכל קבוצה יש בעל עסק מקומי שדאג להיות הספונסר על התלבושות, לטעמי זהו שיתוף פעולה מקסים בהירתמות למען הקהילה, כמו כן השתתפו בטורניר שתי קבוצות מרמת הגולן,  המעיד על שיתוף פעולה אזורי מעודד.

ב
חצי הגמר הראשון נפגשו קבוצת “רויאל מוטורס” ו”גולסטאר”. המשחק הסתיים בתוצאת שוויון 1:1  גולסטאר ניצחה בפנדלים.

בחצי הגמר הנשי “שטראוס/אולמי ברון”, שופעת שחקני העבר ושחקנים פעילים מליגה א’ – כמו אסף פחימה, ארד אלבז, שלומי אביסידריס, אלירן עקיבא ועידן שפשה, ניצחה 1:3. עידן שפשה כבש צמד.

בגמר נפגשו שתי המנצחות. לאחר שהמשחק הסתיים בתוצאת שוויון 1:1. בסיבוב הבעיטות השישי החמצה של גולסטאר ושער שכבש מנגד מאור סויסה, עשו את ההבדל והעניק לשטראוס את הזכייה ל”שטראוס/אולמי ברון”.

יש אליפות. שחקני שטראוס/אולמי ברון חוגגים



אהרון דמרי, מנהל הליגה, ביקש לנצל את הבמה כדי להודות לשותפים להצלחת הליגה: “בראשית דבריי, ברצוני להגיד תודה לראש העיר מר אביחי שטרן  – על כל העזרה שניתנת למחלקת הספורט בכל רגע נתון, תודה לסגן ראש העיר וממונה על הספורט, מר יורם ממן – על התמיכה הבלתי פוסקת בעיר בכלל ובספורט בכלל, למנכ”ל רשות המתנסים, מר אלעד קוז’יקרו – על כל רגע ורגע שהיית שם בשביל לשמוע אותי, לכוון, וכמובן תמיד לקבל ממך את העצה הנכונה  (אפילו שלפעמים קצת שיגעתי עדיין הקשבת בנחת) למנהל מחלקת הספורט, מר אופיר אורן –  שותף, נקי, איכפתי ואמיתי והכל כמובן למען הקהילה,   תודה למנהל המגרש הסינטטי מר גילי מימון –  על כל מי שאתה, על כל העזרה והנתינה של לכל אורך הטורניר. תודה מיוחדת לערוץ הספורט ולאיש הנהדר, יגאל גולדשטיין – כתב הערוץ, תודה ליריב טפר – יו”ר איגוד השופטים, לשופטים: עידן לייבה, אור בן עמי ומימון שהגיעו לשפוט מרחוק, תודה לשופטים: דודו סבאג, איציק מנחם , אלון אלוק , אלי סלמה, איציק פרטוק – שנתנו מעצמם למען הקהילה. תודה ליניב יניב נגרי, תודה לתורמים שלנו – גולן מיימון, תכשיטי פלר, הפסקת אוכל.  תודה לכם השחקנים הנהדרים על תצוגת כדורגל ברמה גבוהה ואיכותית, תודה לקהל שהגיע לעודד, ניפגש  בע”ה בפעילות הספורטיבית הבאה”.