כדורגל: שלוש על הראש

עירוני קרית שמונה הפסידה 3:0 למכבי פ”ת במשחק האחרון במסגרת גביע הטוטו. שבוע הבא ייפגש הקבוצות למשחק ליגה.

שבוע לפני פתיחת משחקי ליגת העל עירוני קרית שמונה ספגה הערב מפלה ביתית מהקבוצה שהיא תפגוש בשבוע הבא במשחק חוץ – מכבי פ”ת. הערב נפגשו הקבוצות למשחק במסגרת גביע הטוטו – משחק על המקום ה-11. קרית שמונה עלתה למשחק בהרכב שונה ממשחקים קודמים, הבלם הצעיר מתוצרת בית, איתי בן שבת, מילא את מקומו של עאיד חבשי המוצהב, המגן הימני יובל לוין עלה כמגן שמאלי במקומו של ניר דרורי, הקשר האחורי נדב נידם ערך הופעת בכורה בהרכב. גם במכבי פ”ת היו שינויים כאלה ואחרים במערך, למשחק היא עלתה בהרכב התקפי שבו שני שחקנים ששיחקו בקרית שמונה לפני שתי עונות – ג’יימס אדניי ורוי רונן. מהצד של קרית שמונה ה”אקס” ההתקפי היה מורגן פרייר – ששיחק בחצי העונה שעברה במכבי פ”ת.

אחרי כ-20 דקות של כדורגל עם יוזמה דו צדדית מבחינה התקפית, מכבי פ”ת החלה לגלות יותר דומיננטיות וכעבור מספר דקות הקשר ארד בר סיפק בעיטה מרשימה שנעצרה ברשתו של ברטקוש והעלתה את הקבוצה האורחת ליתרון 0:1. בדקה ה-43 איבוד כדור שלומיאלי של ברטקוש הסתיים בחטיפה וכיבוש שער של ג’יימס אדניי – שהכפיל את יתרון הקבוצה האורחת ל-0:2. את המחצית השניה מכבי פ”ת פתחה עם תנופה, שער שכבש לאמק בנדה, שנכנס כמחליף, העלה את מכבי פ”ת ליתרון 0:3 וביסס את יתרונה. שתי הקבוצות גילו יוזמה התקפית עד הסיום, מכבי פ”ת נהנתה מיכולת טובה של שוערה, אריק ינקו, ובסיום חגגה ניצחון ששווה לה מענק של למעלה מ-150 אלף ש”ח.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק: דז’וגאס ברטקוש, עלא ג’עפר, סטפן אקה (רון פרץ – 75), איתי בן שבת, יובל לוין (ניר דרורי – 56), נדב נידם (ידין לוגסי – 56), רועי קהת, אובידיו ביק (אריאל שרצקי – 65) , מורגן פרייר (שלו דסטה – 63) מוחמד שאקר וסטפן מילוסביץ’ 

לא היום שלו. דז’וגאס ברטקוש (צילום: פושקו)