כדורגל: ותיקי עירוני קרית שמונה בחצי גמר הגביע

ניצחון 0:4 ביתי על חצור העניק לקבוצה את הכרטיס לחצי גמר הגביע.

ליגות הוותיקים פוצלו העונה לשתי מסגרות – מסגרת של ההתאחדות לכדורגל ומסגרת של מרכז הפועל – בה הייתה פעילה ליגת מחוז גליל, הליגה שבה שיחקו בעונה האחרונה והקצרה שהייתה קבוצות הגליל העליון, ליגה שבה קטפה את תואר האליפות קבוצת בניטה קרית שמונה – שהקדימה בטבלה הסופית ב-4 נקודות את סגנית האלופה, ותיקי עירוני קרית שמונה – שהקדימה ב-4 נקודות את ותיקי חצור.

ביום שני בערב ותיקי עירוני קרית שמונה אירחו את ותיקי חצור למשחק במסגרת רבע גמר הגביע. בשני משחקי הליגה בין הקבוצות העונה לא הושגה הכרעה, המשחק שנערך בחצור הסתיים בתוצאת שוויון 3:3 והמשחק שנערך בקרית שמונה הסתיים בתוצאת שוויון 2:2. ביום שני בערב הושגה הכרעה בתוצאה חד משמעית, במשחק שאליו שתי הקבוצות הגיעו בהרכבים חסרים – בגלל היעדרויות שבנעו לרוב מפציעות והשתתפות באירועים. 

בדרך לנשיא? שחקני קרית שמונה נחושים

המשחק נפתח בגישושים וככל שעבר הזמן השליטה עברה  לקרית שמונה. במהלך המחצית הראשונה קרית שמונה עלתה לייתרון 0:1 מרגלי אלעד גולני, שחזר מפציעה וזכה לפני המשחק לטיפול מהמעסה המסור מישל מויאל.

המחצית השניה נפתחה בלחץ של קרית שמונה. אלירן עקיבא העלה את קרית שמונה ליתרון 2:0 בבעיטת עונשין מדוייקת לחיבורים. הלחץ של קרית שמונה נמשך מול הגנה דלילה של חצור, שניסתה להמר על כל הקופה ולהתקיף עם יותר שחקנים. הקריה יצאה להתקפה מתפרצת ונתי גולני קבע 3:0. לקראת סיום גולני יצא לסלאלום שהיתל בהגנת חצור ובעט לשער. הדיפה של שוער חצור למרכז הרחבה לעברו של חיים אוחנה, שהמשיך את הריבאונד וקבע 4:0 לקרית שמונה – שזו גם תוצאת המשחק.

חשוב לציין שהמשחק התנהל ברמה גבוהה והכי חשוב בכבוד הדדי. קרית שמונה ממשיכה לחצי גמר גביע הארצי ומחכה לתוצאה בין ראשון לציון לקרית מלאכי לדעת את מי תפגוש .

עשו עונה נכבדת. ותיקי חצור