כדורגל ותיקים: חצור ברבע גמר אליפות המדינה

ותיקי חצור ניצחה 4:5 בפנדלים את בניטה קרית שמונה. מחר תשחק מול ותיקי סכנין בשלב רבע הגמר.

קבוצת ותיקי חצור – סגנית אלופת מחוז גליל, עשתה אתמול צעד גדול לעבר מטרה נכספת – זכייה בליגת האלופות הכי לוהטת במזרח התיכון. הקבוצה שמודרכת ע”י אבירן שאשא התארחה אמש במגרש הסינטטי בקרית שמונה למשחק מול אלופת הליגה – בניטה קרית שמונה, במסגרת שלב שמינית גמר אליפות המדינה. קהל הגיע ליציעים המגרש הסינטטי. ההמונים שציפו לשידור ישיר ביורוספורט התאכזבו ולמדו על בשרם, מדוע חשוב להגיע למגרשים גם בתקופה הזו…

חצור התייצבה למשחק עם 12 שחקני סגל, שהתעלו בצורה מרשימה.יש לציין את ניהול המשחק המדהים של המאמן אבירן שאשא עם תוכנית משחק פנטסטית והשבתה טוטאלית של כל הכלים ההתקפיים של הקבוצה המארחת.

אחרי מחצית ראשונה שקולה, שהסתיימה בשוויון 0:0, נפתחה המחצית השניה בסערה מצד שתי הקבוצות עם התקפות מעבר מהירות מאוד. ותיקי חצור הגיעה למצבים קורצים ולא הצליחה לתרגם זאת לכיבוש שער ,בדקות הסיום ותיקי חצור הגבירו את הלחץ, למרות העייפות המרובה – כל זאת כשאין אופציה לחילופים, אך למרות זאת עם המון נחישות ואופי המשיכה האורחת לתקוף, אבל לא מוצאה את הרשת וכך הסתיים במשחק בתוצאת שוויון 0:0.

עוברים לבעיטות הכרעה פנדלים. בסיבוב הבעיטות הראשון בניטה החמיצה את המסגרת, חצור דייקה מהנקודה הלבנה. ביתר סיבובי הבעיטות שתי הקבוצות דייקו. בסיום, ניצחון 4:5 לזכות חצור על בניטה קרית שמונה. את השערים לזכות חצור כבשו: רני ספ, יותם בן שטרית, חן שבת, שלומי אלון. את שער הניצחון כבש החיזוק הצפתי, שחק דהאן. לזכות קרית שמונה כבשו: צח בוגטוס, אליאב מלכה, אודי רנקנפור ואילן זוויגי.

מחר (שני) חצור תתארח למשחק מול ותיקי סכנין בשלב רבע גמר אליפות המדינה.  ותיקי ריאל מדריד – שניצחו בשבוע שעבר את ברצלונה במשחק האגדות, יצפו במשחק בשידור ישיר בערוץ אינטרנטי סודי, כדי ללמוד את הקבוצות לקראת הביקור הבא שלהן בישראל…

עוד לא נולדה הקבוצה, שתצליח לנצח את אבי לוי הגיבור בפנדלים. שחקני חצור והשוער הצפתי האגדי