כדורגל ותיקים: חצור ברבע גמר גביע המדינה

הקבוצה של אבירן שאשא ניצחה 2:6 את ותיקי פקיעין והעפילה לשלב רבע גמר גביע המדינה.

הישג מרשים לקבוצת הותיקים של חצור, שמודרכת ע”י אבירן שאשא ותסיים את העונה הזו במקום השלישי במחוז הגליל. אמש הצליחה הקבוצה להעפיל לשלב רבע גמר גביע המדינה, לאחר שניצחה 2:6 את ותיקי פקיעין – ששלושה ימים קודם ניצחה 7:8 בפנדלים את בניטה קרית שמונה, במשחק דרמטי במסגרת המאבק על מקום בפלייאוף על אליפות המדינה. אליאב מלכה כבש שער שוויון בדקה ה-70 לזכות בניטה, זאת שלוש דקות לאחר שפקיעין הבקיעה שער בבעיטת פנדל. בדו קרב הפנדלים כל אחד מהשוערים הצליח להדוף כדור של היריבה (שמעון אוחנה לזכות קרית שמונה), מה שעשה את ההבדל בסיבוב הפנדלים התשיעי הייתה בעיטה מדויקת של פקיעין, לעומת בעיטה מעל השער של קרית שמונה.

זכו לחולצות אליפות יפות מתנת “אדיר המדביר”. שחקני בניטה קרית שמונה



נעבור ל”מנה העיקרית” – ניצחונה של חצור על פקיעין, משחק שבו התעלו שחקניה הצפתיים של חצור – שהבקיעו את השערים במחצית הראשונה ואחד מהם הבקיע גם במחצית השניה, כל זאת לצד תצוגת שוערות מצוינת של השוער הצפתי האגדי, אבי לוי.

המשחק נפתח במתקפה על שערה של פקיעין עם לחץ אדיר של שחקני חצור, שבמשך רבע שעה לחצו ובאו על שכרם עם שער שכבש רני ספ והעלה את חצור ליתרון 0:1, שהחזיק מעמד דקה אחת – עד שפקיעין הצליחה להשוות ל-1:1, אך כעבור דקה שער שכבש שחק דהן מחמישה מטרים העלה את חצור ליתרון 1:2. הבליץ של חצור המשיך וכעבור מספר דקות שער שכבש שמואל אביגדור העלה את חצור ליתרון 1:3. דקה אחת לפני הירידה להפסקת המחצית בעיטה חופשית לזכות פקיעין תורגמה לשער מצמק, שקבע 2:3 לזכות חצור.

המחצית השניה נפתחה במתקפה בת רבע שעה של פקיעין על שערו של אבי לוי, שהפגין יכולות אקרובטיות והצליח להימנע מספיגה. חצור הענישה את פקיעין על סדרת ההחמצות. ודרור אמנו בדהירה אדירה חלף על ארבעה משחקני פקיעין עד השער, ניסיון ההבקעה שלו נהדף ישר לרגליו של רני ספ, שכבש מקרוב, השלים צמד והעלה את חצור ליתרון 2:4. פקיעין הלכה על כל הקופה ושילמה במזומן, התקפה מתפרצת של חצור – שכללה חילופי מסירות בין אורי אילוז, רותם אזולאי ודרור אמנו הסתיימה במסירה ל שלומי אלון – שמול השוער לא התבלבל והעלה את חצור ליתרון 2:5. בדקות הסיום נסיונות נוספים של פקיעין סוכלו ע”י אבי לוי, שאפילו סיפוק מסירה אדירה לעומר יעקב, שפרץ באגף ושולח כדור אדיר לשמואל אביגדור, שחדר לרחבה ובישל לרני ספ שער נוסף, שלושער לרני ספ וניצחון 2:6 לזכות חצור, שהפגינה משחק הרואי בכל קנה מידה מול שחקני חצור – שעלו נחושים, רעבים ובטירוף נוכח העונה החלשה יחסית שעברה על הקבוצה, כדי להראות לכולם שחצור חיה ובועטת גם בעונה לא מלהיבה.

בדרך לנשיא? שחקני חצור המחויכים