המעון יפעל משבע בבוקר עד שבע בערב

מעון טיפולי חדש ייפתח בקרית שמונה. המעון שמיועד לילדים עם צרכים מיוחדים, יופעל על ידי עמותת יעדים לצפון, בליווי ופיקוח של משרד הרווחה ואגף הרווחה בעירייה.

ישיבה בנושא המעון בלשכת ראש העיר

בתחילת חודש יולי ייפתח בקרית שמונה מעון רב תכליתי ייחודי. מדובר מסגרת חינוכית טיפולית לפעוטות וילדים מגיל שלושה חודשים ועד שש שנים.

המעון כולל יום ארוך מהשעה 07:00 בבוקר ועד 19:00 בערב וכולל הזנה, טיפולים פרא רפואיים וליווי אישי של הילדים וההורים על ידי עו”ס המעון. הפניית הילדים למעון תיעשה במסגרת ועדות לתכנון, טיפול והערכה של העו”סים במנהל השירותים חברתיים.

שותפים מובילים  להקמת המעון הם משרד הרווחה והשירותים חברתיים בעיריית קרית שמונה. עמותת יעדים לצפון היא זו שתפעיל את המעון. העמותה פועלת לקידום ושיפור השירותים החברתיים לתושבי הצפון, בדגש על אוכלוסיות מוחלשות ועל ילדים ונוער בסיכון.

בשנת 2011, כמענה לבקשת משרד הרווחה והשירותים החברתיים, קיבלה על עצמה עמותת יעדים לצפון את ניהול הפעילות של מגדל אור. לעמותת יעדים לצפון היכרות מעמיקה עם המאפיינים הייחודיים של אזור הצפון: מגוון הקבוצות האתניות והתרבותיות החיות בו, גודלם הקטן יחסית של הישובים ומצב האיזור הנוכחי כתוצאה של הזנחה רבת שנים.

לאחרונה נערכה ישיבה בנושא בלשכת ראש העיר כדי לסכם את  הדברים האחרונים לפני היציאה לדרך. בפגישה נכחו ראש העיר אביחי שטרן, סגן ראש העיר יהודה חיים, מפקחת אגף בכיר במשרד הרווחה  אורית הרץ, מנכ”לית יעדים לצפון לימור לב, אנשי המקצוע מטעם יעדים, מנהלת מנהל שירותים חברתיים דר׳ שלומית פחימה וראשי צוותים במנהל איציק בלדאב ועינת גרונר.