כדורגל: סוגרים עונה שמחה במחלקות הנוער

זכייה באליפות, ניצחונות, כיבושי שערים – כך נראה מחזור סיום העונה במחלקות הנוער.

עונת 20/21 במחלקות הנוער הגיעה באופן רשמי לסיומה. זמן לסיכומים עוד יהיה. את פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקת הנוער מהגולן ונציגי האזור הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, נקדיש למשחקים האחרונים בהחלט של העונה הזו, שהתרחשו בסופ”ש האחרון. לא הרבה משחקים, אבל הרבה סיבות לשמוח. מתחילים.

השגרירים – נערים א’

עידו אלמישלי
– שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, כבש צמד שערים ובישל שער נוסף במשחק השוויון 3:3 של קבוצתו מול הפועל רעננה. מכבי חיפה מסיימת עונה במקום השני בטבלה. עידו אלמישלי מסיים את העונה כמלך שערי הקבוצה עם 14 שערים ומלך הבישולים עם 16 בישולים. לעידו אלמישלי ברזומה שתי הופעות במדי קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שזכתה בפעם השניה ברציפות באליפות המדינה.

נג’ואן סובח – קשרה של בני סכנין, נכנס כמחליף בדקה ה-75 למשחק שבו קבוצתו ניצחה 0:3 את עליה כפר סבא. סכנין מסיימת עונה במקום השני של טבלת ארצית צפון – והיא תתמודד במשחקי המבחן על העפלה לליגת העל מול הפועל ר”ג. המנצחת במשחק זה תשחק מול הפועל חיפה מליגת העל על הזכות לשחק בליגה הבכירה.

אביהוא סבתי – קשרה של עירוני טבריה, שכבר ירדה לליגה המחוזית, שיחק ב-88 הדקות הראשונות של המשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את ההתמודדות מול מכבי אחי נצרת.

סיום עונה עם כיבושים ובישול. עידו אלמישלי



בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’, שמודרכת ע”י אכרם איברהים, מסיימת עונה כסגנית אלופת מחוז צפון, לאחר שניצחה 1:4 בביתה את סקציה מעלות-תרשיחא. שער של שאדי ספדי העניק לקבוצה יתרון 0:1 בדקה ה-22. במחצית השניה שערים שכבשו אייאל אבו שהין (50) ואמיר אבו סלאח (65) הזניקו אותה ליתרון 0:3. בדקה ה-78 כבשה הקבוצה האורחת שער מצמק, אך בסמוך לסיום המשחק אמיר אבו סלאח השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק. עונה מוצלחת לקבוצה – שבסגלה שיחקו לא מעט שחקנים קטנים בשנה מגיל השנתון. רוב שחקניה של הקבוצה ילידי 2005, עשוים להשתלב בעונה הבאה בקבוצת הנוער של המועדון. הצעירים (ילידי 2006) ישחקו בקבוצת נערים ב’ יחד עם שחקנים שיעלו מקבוצת ילדים א’ (ילידי 2007).

עונה מוצלחת לקבוצה עם סגל צעיר.



עירוני קרית שמונה


קבוצת נערים א’, שכבר הבטיחה מבעוד מועד את הישארותה בליגת העל, ניצחה 1:4 במשחק ביתי את עירוני נשר – נועלת הטבלה, כל זאת אחרי שני משחקים בהם נחלה הקבוצה הפסדים 3:0 להפועל קטמון ו-2:0 להפועל חיפה. למרות שנקלעה לפיגור משער שספגה בדקה ה-12, קרית שמונה עד לסיום המחצית הראשונה הצליחה להפוך את הקערה על פיה – עם שערים שכבשו אושר וייצמן (28) ומוחמד אבו רומי (38). במחצית השניה מוחמד אבו רומי השלים צמד (65) ורועי קסטן (85) כבש את השער שקבע את תוצאת המשחק. עונה מוצלחת לקבוצה של ליאור דה כלבו, שמסיימת עונה במקום ה-13 מבין 18 קבוצות ועם הגעה לרבע גמר גביע המדינה ופסע מהשתלבות בפלייאוף העליון, כל זאת למרות שהייתה ליחידה בין קבוצות הליגה שלא שיחקה בעבר בליגה בכירה. לקבוצה פרגנו בשלהי חודש אפריל, בכתבה בפינת “קבוצת החודש“.

עונה מפתיעה לטובה. קבוצת נערים א’ והמאמן ליאור דה כלבו



קבוצת נערים ב’, שמודרכת ע”י אילן עזריה, זכתה באליפות הליגה הארצית, לאחר שניצחה 1:2 את מכבי חיפה/נהלל, במשחק שנערך במגרש הסינטטי בקרית שמונה. שערים שכבשו איתי תורג’מן (9) ומלך שערי הקבוצה, ג’ואן חלבי (18) לעומת שער שכבשה הקבוצה האורחת בדקה ה-52 יצרו את התוצאה.

לאורך השבוע עשתה הנהלת המחלקה מאמצים רבים, כדי למלא את היציעים. אוהדי כדורגל רבים, שחקנים מקבוצות מחלקת הנוער ובני משפחותיהם, בכירים בפוליטיקה המקומית ובהם יורם ממן – מחזיק תיק הספורט בעיר ויורם מלול – חבר המועצה ומפקד משטרת קרית שמונה בעבר, נצפו ביציע ועודדו את הקבוצה. הנהלת המחלקה דאגה ליצור אווירת הפנינג עם די.ג’יי שדאג להנחיה ומוזיקה שמחה, צלם שצילם את הקהל ואת השחקנים, צלחות אליפות אישיות שהוענקו לשחקני הקבוצה וטקס הקפת אליפות והנפת צלחות לקבוצת נערים ג’ במחצית – לאחר שזכתה בהובלת המאמן בהא הייב באליפות מחוז חוף, ובסיום המשחק קיימו שחקני קבוצת נערים ב’ הקפת אליפות והמשיכו לטקס אליפות שמח. זכייתה של הקבוצה באליפות סולל לקבוצת נערים ג’ של העונה את הדרך להשתלבות בליגת העל של שנתון נערים ב’ בעונה הבאה – וזה הישג היסטורי למועדון.  את השערים מהמשחק והחגיגות בסיום קיבץ דודו רז לתקציר וידאו איכותי.