כדורסל נשים: הקברניטים ממשיכים בהפועל גליל עליון

המאמן זיו ברתנא והקפטנית ענבר לברון חתמו על חוזה לעונה נוספת.

חודשיים לאחר שסיימה את עונת 20/21 עם שני הפסדים בהתמודדות מול בני יהודה ת”א, במסגרת רבע גמר פלייאוף הליגה הלאומית, קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון – אלופת הבית הצפוני של הליגה הלאומית, מתחילה להיבנות לקראת העונה הבאה. הנהלת הקבוצה הודיעה בסופ”ש זה על החתמתם לעונה נוספת של המאמן זיו ברתנא ושל הקפטנית ענבר לברון, לשניהם זוהי קדנציה שניה בקבוצה. זיו ברתנא אימן את הקבוצה גם בעונת 17/18 והוביל אותה עד לסדרת הגמר סל של הליגה הלאומית בו היא נחלה הפסד 2:1 להפועל ראשון לציון. ענבר לברון, שגדלה במחלקת הנערות של המועדון והייתה שותפה לאליפות ההיסטורית של קבוצת נערות א’ בשנת 2011 ולאחר מכן להעפלה של קבוצת הנשים לליגת העל, חזרה בקיץ שעבר לקבוצה אחרי 7 שנות “גלות” – שנתיים בהפועל ראשון לציון מליגת העל וחמש שנים בהפועל גלבוע מעיינות מהליגה הלאומית, בשני המועדונים שימשה גם כמאמנת של קבוצת ילדות.

ענבר לברון מסרה בתגובה להחתמתה:”אני מאוד שמחה להמשיך במועדון שאני כל כך אוהבת. העונה הקודמת הייתה מהנה עבורי ואני מקווה שהשנה הקהל יחזור למגרשים ויעזור לנו להתקדם עוד כמה צעדים קדימה”. את ענבר לברון אירחנו לאחרונה לראיון בפינת “ספורטאית החודש”.

סנונית לבאות. זיו ברתנא (מימין) וענבר לברון (שלישית מימין בשורה העליונה) יחד עם שחקניות סגל הקבוצה בעונה האחרונה ועם המנהל, עוז אוחנה.