המגינים אלופים ברובוטיקה

תלמידי בית הספר המגינים מקרית שמונה שזכו במקום השלישי בתחרות הרובוטיקה של ה FLL ומקום ראשון מבין כלל בתי הספר היסודיים!

נבחרת בית ספר המגינים

נבחרת “יותם לרובוט מושלם” ע”ש יותם ביטון ז”ל של בית הספר המגינים עבדה במרץ כל השנה, עם כל הקשיים והאתגרים שזימנה הקורונה. כחלק משיתוף הפעולה של בית הספר עם היזם אראל מרגלית , חיבר מרגלית את חברת הסייבר המצליחה תטא-ריי, שהוא עומד בראשה, לנבחרת התלמידים במטרה לסייע בתחרות הארצית.

הנבחרת נסעה לפגישה עם חברת תטאריי, שהחליטה לאמץ את הנבחרת, וליוותה את התלמידים בפיתוח מוק-אפ לאפליקצייה חברתית קהילתית, המשלבת בעלי צרכים מיוחדים, המשתמש צובר נקודות למימוש פרסים ככל שהוא מצרף משתתפים לפעילות הספורט. הנבחרת התמודדה בערכי הליבה, תכנות וביצועי רובוט.

בית ספר המגינים

השנה התמודדה נבחרת מגינים מול נבחרות רבות מבתי ספר תיכוניים. בסיכומה של התחרות הגיעו תלמידי המגינים למקום השלישי בביצועי הרובוט עם 410 נקודות, כאשר הניקוד המירבי במקצה היה 425 נקודות.

בנוסף תלמידי מגינים שלנו צברו חברי צוות המגינים את מירב הנקודות מבין כלל הנבחרות מבתי הספר היסודיים, וזכו במקום הראשון מבין כלל בתי הספר היסודיים שהשתתפו בתחרות.

עיריית קרית שמונה פרסמה לרגל הזכיה הודעה ובה נאמר: “תודה ענקית לצוות חברת תטאריי שליוו והגיעו לתחרות.  יישר כוח לאלה הוטא וסתיו דוק מרציאנו על הובלת הנבחרת, לחורש קן לדוד קלינגנר ושראל אלוש, המנטורים, וכמובן למיתר חן הסטודנטית המצטיינת שליוותה את הנבחרת.

נבחרת הרובוטיקה של בית ספר המגינים בתחרות בשנה שעברה

“תודה מיוחדת לליאת דוזורץ אביטן רכזת תחום מדע וטכנולווגיה ולמנהלת בית הספר מגינים שרית אוחנה כרסנטי.

“בשבוע הבא גם נבחרת הרובוטיקה של מצודות תתמודד  אף היא בתחרות נוספת. נאחל בהצלחה לנבחרת מצודות ב- 16/6. ועכשיו אנחנו עם הפנים ליעד הבא –  לקיים את התחרות המחוזית בקריית שמונה וללוות את כל בתי הספר בתהליך”.

צילומים: עיריית קרית שמונה