פלאשים בגליל: מקבלים את הקיץ בברכה

פינת פלאשים בגליל חדשה כבר באוויר, עם מיטב הספורטאים והספורטאיות בזווית אחרת.

תמונת השבוע: שליו ביטון מצפת – בעבר כדורגלן במחלקות הנוער של הפועל צפת ומ.ס חצור, נפצע במהלך מבצע “שומר החומות” בעת פעילות מבצעית. בתחילת השבוע הגיע לביקור חולים שחקן ההתקפה המוכשר של מכבי ת”א, אילון אלמוג, שהגיע לחזק ויצא מחוזק. החלמה מהירה ורפואה שלמה לשליו היקר.
הכדורגלן בר הלל – מהבלמים הבולטים בליגה הלאומית בעונה האחרונה, צמא לאתגר חדש ובינתיים עובד במרץ, כדי להגיע בכושר שיא לעונה הבאה.
שוקי אוחנה, ראש עיריית צפת, אומר על עירו: “העיר שאין עוד כמוה בעולם”. הנה עוד עובדה שמוכיחה את הייחודיות של צפת: שני קברניטי הספורט של העירייה שמם הפרטי הוא ויקי, והם נצפו במשחקה האחרון של קבוצת הכדורגל של הפועל עירוני צפת: ויקי כהן אלקבץ – מחזיקת תיק הספורט, ויקי אוואקי – מנהל מחלקת הספורט בעירייה.
הכדורגלן אסף פחימה – הקשר המצוין של הפועל עירוני צפת, נצפה אמש באמפי פארק בקיסריה יחד עם אביה שלו. מה הביא אותם לשם? הופעה של הזמר אייל גולן.
גם לאופיר מזרחי – כדורגלן עירוני קרית שמונה, יש אביה משלו. הזוג המדהים המריאו לחופשה באיי הבאהמה והוסיפו חוויות מדהימות לחייהם המשותפים.
לבב ויינברג – המנהל המסור של מועדון צעירי מטולה בהוקי קרח, חגג יום נישואין שמח עם האישה, ענת, אי שם בחופי ת”א. מזל טוב לזוג המאושר.
אלו הן דור העתיד של הטריאתלון הגלילי, הטריאתלטיות הצעירות של מועדון טריאתלון גליל עליון, שנצפו במפגן עוצמה בתחרות טריאתלון חדרה.
וזה מהשבוע שעבר, ממשחק האליפות של מכבי חיפה: יאיר נירון – מנהל מחלקת הספורט של מועצה אזורית גולן לשעבר, כיום מזכיר קיבוץ אורטל, עשתה את הדרך הארוכה עם בנו ארי – כדורסלן מוכשר בפני עצמו, כדי לתמוך מהיציע ולחגוג.
הכדורגלן חיים אוחנה – החלוץ הפורה של ותיקי עירוני קרית שמונה, שהוא גם מכונה בפי רבים “אייל גולן הצפוני”, נצפה בשבת האחרונה בבריכה העירונית בקרית שמונה, כשהוא מבסוט מהחיים.
בשבוע שעבר הם חגגו חינה שמחה, הערב הם חוגגים חתונה. המון מזל טוב לרביד אליק – עד לעונה שעברה כדורגלן קבוצת הנוער של עירוני טבריה וקודם לכן כדורגלן במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, שיישא את בת קרית שמונה, עמית ממן, לאישה. מאחלים לכם הצלחה רבה בחיים המשותפים.