קט רגל: משתחב”קים במרום הגליל

ליגת קט רגל אזורית יצאה לדרך במגרשי השחב”ק של מועצת מרום הגליל.

סיוע להכנת הכתבה: אתר “מדינת הכדורגל”

היסטוריה במרום הגליל. הליגה האזורית בקט רגל, שהייתה כה מזוהה בעבר עם פעילות הספורט במועצה, שבה לפעילות מבצעית אחרי כ-15 שנים, ביוזמת מחלקת הספורט של המועצה בראשות גיא ארביב ובשיתוף פעולה של ארגון “מדינת הכדורגל” ובתמיכת מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט.

בשבוע שעבר נערך מחזור הבכורה של הליגה. שש קבוצות – שארבע מתוכן ממושבי מרום הגליל – דלתון ,כלנית, עלמה ואביבים, בנוסף ל שתי אורחות מכובדות מצפת וקרית שמונה, נפגשו במגרש שחב”ק המטופח במושב דלתון לפתיחת הליגה. הקבוצות הציגו כדורגל הוגן ,איכותי ומפתיע ועם משחקים דרמטיים שהוכרעו בדקות הסיום. שופט המשחק, איגור, שלט בכל אירועי המשחק ביד רמה. האווירה נפלאה של כדורגל עם אוהדים מחוץ למגרש שהוסיפו לאווירת הכדורגל.

משחקי המחזור נפתחו בברכות של ראש המועצה – עמית סופר, ושל סגן ראש המועצה ויו”ר הנהלת המתנ”ס – אייל דמרי, וכן של מנהל המתנ”ס, אמנון פנחס. גיא ארביב מנהל מחלקת הספורט ומנהל הטורניר ציין כי כל המשחקים כולם התעלו לרמה מאוד גבוהה מכל הבחינות.

שחקני הקבוצה וראשי מועצת מרום הגליל
באים מאהבה. גיא ארביב





המחזור השני בליגת השחב”ק של מרום הגליל התקיים ביום שני, במגרש המתוחזק של אחד המושבים הדרומיים ביותר במועצה – מושב כלנית, במגרש שנבנה לפני פחות משנה. הקבוצות הופיעו בהתלהבות ואכן זה בא לידי ביטוי במהלך המשחקים. הקבוצה מדלתון הופיעה לשני משחקים רצופים כאשר המשחק הראשון זימן לה מפגש מול מובילת הטבלה – אמיגוס שטראוס מקרית שמונה, שהגיעה כל הדרך מהצד השני של האזור, בכדי לנסות לשמור על ראשות הטבלה. המשחק החל בלחץ גדול של קרית שמונה שהביא איתו שערים. אמיגוס כבר הובילה 1:3 סמוך לסיום המחצית, אך דלתון הראו אופי והשוו עם שני שערים נהדרים בסיום המחצית. המחצית השנייה כולה היתה של דלתון שסיימה את המשחק עם ניצחון ומהפך נהדר, שהעניק לה ניצחון 3:4.

צילום: דרור גלבוע



למשחק השני הגיעו האפרוחים מעלמה במטרה לנסות להגדיל את כמות הנקודות, בכדי לנסות ולהתברג בין ארבע הראשונות,  אך דלתון שהיו עוד בהתלהבות מהניצחון על מובילת הליגה התפוצצה עם לא פחות משישה שערים לרשת של עלמה.

המשחק השלישי הראה שבשביל משחקים כאלה אנחנו כל כך אוהבים כדורגל , המפגש בין שתי אורחות הליגה  אמיגוס מקרית שמונה והתותחנים של צפת, משחק  שנפתח בסערה של צפת על השער של אמיגוס וירדו למחצית בתוצאה המבטיחה 0:2. החבר’ה המנוסים מקרית שמונה לא התרגשו ושער מוקדם בפתיחת המחצית השניה ושער מספר שניות לסיום המשחק קבע שוויון 2:2 דרמטי

המשחק הרביעי הפגיש את הצפתיים עם האפרוחים מעלמה שכבר היו מאוכזבים מהתוצאה  עם דלתון וזה הוכח במשחק חד צדדי של צפת שמסיימת את המשחק בניצחון 0:5.

צילום: דרור גלבוע



המשחק האחרון הפגיש את שני קצוות המועצה  בין מכבי כלנית המקומית  ליוסף שיווק אביבים. המשחק התעלה לרמה גבוהה, כאשר כלנית הרבתה להחמיץ הזדמנויות קורצות, ובכדורגל כמו בכדורגל – אם לא כובשים – סופגים. הניסיון והלחץ של אביבים מביאים לקבוצה הצפונית של המועצה ניצחון חשוב להמשך ההתמודדות על כרטיס לחצי הגמר.

בשבוע הבא הליגה תגיע למחזור האחרון שלה לפני שלב ההכרעה  הקבוצות יתארחו במגרש השחב”ק הנהדר באביבים. הליגה תתקיים לאורך חודש יוני והקבוצות יזכו לשחק כמעט בכל מגרשי השחב”ק במרום הגליל. מוזמנים לעקוב אחר עמוד הליגה באתר “מדינת הכדורגל” – שם תוכלו לצפות בוידאו מהמשחקים, טבלאות כובשי השערים וההגינות ועוד. 

טבלת הליגה

טבלת הכובשים המצטיינים. הטבלה המלאה באתר “מדינת הכדורגל”