כדורסל גברים: צפת מוקירה ומנצחת

מ.ס “דניאל” צפת ניצחה 78:87 את בית”ר כפר יונה, במשחק ביתי אחרון לעונה – בו ערכה טקס הוקרה למנחם זוסמן – החובש המתנדב של הכדורסל הצפתי בשלושת העשורים האחרונים.

מ.ס “דניאל” צפת קיוותה בתקופה הזו לחגוג העפלה לליגה הלאומית, אך בעונה הכל כך מורכבת הזו הדבר לא הסתייע בידה – אך עצם העובדה שהצליחה הקבוצה לצלוח את העונה הזו עם כל הסיבוכים שלה, כשגם קהל מגיע ליציעים וקיימת תשתית של מחלקת נוער ובית ספר לכדורסל, אלה הם מסוג הדברים שצריך לברך עליהם ולא לקחת כמובנים מאליהם.

הערב הקבוצה של שלום (פופי) חדד ושי קדוש, שמדורגת במקום השלישי בטבלת הליגה הארצית, אירחה את משחק הבית האחרון שלה העונה – משחק ביתי מול בית”ר כפר יונה,הרביעית בטבלה, עם תקוות לתת לקהל שהגיע להנות מניצחון. לפני המשחק ערכה הקבוצה טקס הוקרה למנחם זוסמן – שמשמש בשלושת העשורים האחרונים כחובש המתנדב של הכדורסל הצפתי.

שחקני צפת פתחו את המשחק בריצת 4:12, אך עד מהרה התאזנו יחסי הכוחות ושני הרבעים הראשונים של המשחק הסתיימו בתוצאת שוויון – 22:22 בתום הרבע הראשון, 44:44 בתום הרבע השני. במחצית השניה צפת השתלטה על העניינים ובכל אחד מסיומי הרבעים היא ירדה ביתרון – 60:67 בתום הרבע השלישי ובסיום המשחק ביתרון 78:87.

רשימת קלעים במ.ס “דניאל” צפת: אלון לוין – 22, שון לבנובסקי – 16, איתי אלון – 11, דביר אוחנה – 10, ג’רמיין הול – 10, אליאב אוחנון – 8, פקונדו גרוצקי – 6, דולב משגב ויובל טל – 2 כ”א.

ראוי ביותר. מנחם זוסמן זוכה להוקרה מהנהלת מ.ס “דניאל” צפת והנהלת העיר בראשות ראש העיר, שוקי אוחנה.