לראשונה: קורס מדריכי כדורסל בגליל העליון

סוף סוף קורס להכשרת מדריכים נפתח בצפון. בחודש יולי יפתח בפעם הראשונה בקריית שמונה ובגליל העליון קורס מדריכי כדורסל. הקורס מיועד לנשים וגברים מגיל 16 ומעלה בעלי רקע בענף. ישנם לא מעט דברים שחסרים בפריפריה, לפחות קורס מדריכי כדורסל יהיה פה.

אחד הקשיים הגדולים בגליל הוא גיוס מאמנים ומאמנות במגוון רחב של ענפי הספורט. בענף הכדורסל נראה שמצאו את הדרך הנכונה להתגבר על הבעיה ולתת לתושבי הגליל את הפתרון האולטימטיבי גם בהנגשת קורס המדריכים, גם באיכות שלו וגם במחיר.

קורס המדריכים יתקיים בשיתוף מכללת Run 2 success  עם אנשי המקצוע מהשורה הראשונה במדינה כמו נמרוד מיטל, דניאל ששר, יובל חיגר, אבישי גורדון, איתי ירושלמי ואחרים. קורס המדריכים יהיה בשיתוף עמותת הספורט במוא”ז הגליל העליון ומתנ”ס ארתור פוקס. המחיר יהיה נמוך בכ-30% מקורסים מקבילים בקריות, בעמק יזרעאל ובמרכז הארץ.

זיו ברתנא – רכז הקורס.

“אני גאה לעמוד בראש הקורס להכשרת מדריכי הכדורסל בגליל העליון וקריית שמונה.” סיכם ברתנא. “יש לנו הזדמנות לשדרג את מועדון הכדורסל שלנו בנשות ואנשי האזור האיכותיים ולתת לאותם סטודנטים שיחליטו נכון את הבסיס והמעטפת השלמה כאן אצלנו בבית. אני נסעתי שנתיים באוטובוסים וטרמפים לתל-אביב ובחזרה בשביל לעבור את ההכשרה הזו, ולהיות מאמן כדורסל. הצעירים והוותיקים שירשמו לקורס שלנו יעברו את ההכשרה של מדריכי כדורסל בחודש וחצי בלבד, ובסיומו, וגם אחרי קבלת התעודה אנחנו נמשיך לתמוך וללוות אותם כמאמנים ואנשי חינוך שינהיגו את מיטב הילדים והנוער שלנו בצורה הטובה ביותר על המגרש ומחוץ לו”.

לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות לזיו ברתנא, את פרטיו ניתן למצוא באתר המועצה האזורית הגליל העליון.

עומר טל – מהמאמנים המצוינים שהיו במחלקת הכדורסל