המהנדסת החדשה של עיריית קרית שמונה

טל עוזיאל כרמל נבחרה לתפקיד מהנדסת עיר בעיריית קרית שמונה. זהו עוד חיזוק נשי לצוות הבכיר של העירייה, לאחר בחירתה של ליאת מזרחי לתפקיד גזברית העירייה.

מהנדסת העיר החדשה, טל עוזיאל כרמל

לאחר שנים רבות בהן מונו רק גברים לתפקיד מהנדס העיר בקרית שמונה, התקבלה החלטה לבחור במהנדסת טל עוזיאל כרמל לתפקיד. זאת לאחר עזיבתו של מהנדס העיר שני אלדן, שמונה לתפקיד עוד בקדנציה הקודמת.

וועדת המכרזים שהחלה בתהליך לפני מספר חודשים החליטה להמליץ על עוזיאל כרמל לתפקיד החשוב, מתוך מספר מועמדים שהגישו את מועמדותם לתפקיד.

ראש העיר החליט לקבל את המלצת וועדת המכרזים, והשבוע אושרה המהנדסת הנבחרת במועצת העיר. עוזיאל כרמל תחל את עבודה השבוע.

מהנדס העיר היוצא, שני אלדן

עוזיאל כרמל ילידת חיפה (1975) נשואה + 3 (15, 12 ו-8.5) שימשה עד לאחרונה כאדריכלית בכירה בשוק הפרטי. עוזיאל כרמל בוגרת הטכניון ובעלת תואר שני בתכנון עירוני מטעם אוניברסיטת חיפה.

בתגובה ראשונה לאחר אישור המינוי במועצת העיר אמרה מהנדסת העיר החדשה:  “אני מאוד שמחה על הבחירה ועל האמון שניתן בי. אני רואה את השירות לתושבים כחלק מרכזי וחשוב בעבודתי. אני מגיעה עם מוטיבציה רבה לסייע בהמשך קידומה של קריית שמונה”.

עד לאחרונה היה רוב גברי ברור בתפקידים הבכירים בעירייה. בחירתה של עוזיאל כרמל לתפקיד מהנדסת העיר מגיעה לאחר הבחירה של ליאת מזרחי לתפקיד גזברית העירייה, ובכך מתחזקת הנוכחות הנשית בדרג של מנהלי אגפים בעירייה.

צילומים: עיריית קרית שמונה