לומדים לשחות במסגרת בית הספר

המועצה המקומית קצרין מפעילה תוכנית ללימודי שחיה. בשנה שעברה התוכנית הוקפאה בגלל מגפת הקורונה, והשנה היא מופעלת מחדש עבור תלמידי כיתות ב’

חשוב מאוד שכל ילד או ילדה יידעו לשחות, את זאת יודעים היטב במועצה המקומית קצרין, שמפעילה מדי שנה תוכנית ללימודי שחיה בבתי הספר. התוכנית מיושמת בדרך כלל בכיתות א’.

בשנה שעברה לא התקיימו לימודי השחיה עקב מגפת הקורונה. השנה כבר אפשר להפעיל מחדש את התוכנית, ולכן הוחלט שאותם תלמידי שהיו בשנה שעברה בכיתה א’, ולא זכו ללמוד לשחות, יוכלו לעשות זאת כעת כתלמידי כיתה ב’.

אתמול התקיים השיעור הראשון מתוך  שבעה שיעורים הניתנים בקורס. הילדים הנרגשים הגיעו בשמחה, נהנו ולמדו.  בהודעת המועצה המקומית נאמר: “קיום קורס זה הינו חלק מתפיסת המועצה לוודא כי כל ילדי היישוב יידעו לשחות ברמה הבסיסית הנדרשת על מנת לשמור על בטיחותם האישית”.

הקורס הזה מעניק את המיומנות הבסיסית, ואם רוצים לבסס את המיומנות הזאת, רצוי להמשיך לשחות בבריכה במהלך הקיץ. בקאנטרי קצרין יש אפשרות לרכוש מנוי קיץ והמחירים לילדים נעים מ-530 שקלים למנוי בודד, ל-1100 שקלים לשלושה ילדים.

בנוסף לכך, על פי ההסכמים בין המועצה המקומית והנהלת הקאנטרי, פעם בשבוע בחודשי הקיץ אפשר להיכנס לבריכה במחיר מוזל של 10 שקלים לילד. כך גם אם לא עושים מנוי, שחייה אחת לשבוע בחודשי הקיץ מספיקה כדי לשמור על המיומנות שנרכשה בקורס השחייה בבית הספר.

צילומים: מועצה מקומית קצרין